מוני פנאן מועמד לנהל את סאן אנטוניו!!!

King LBJ

New member
אתה מאמין למה שכתוב בONE?

לא צריך להתרגש מזה.. בדר"כ הם סתם מפרסמים שטויות. אם זה נכון אז אני גם לא מופתע, הרוויח את זה ביושר, הוא היה מנהל מקצועי מצויין במכבי במשך השנים ואם הוא ילך לשם אז שיהיה לו בהצלחה. רק חבל שבסאן אנטוניו המגעילים.
 

מנחם לס

New member
הייתי מציע שקודם ילמד אנגלית

אם מוני פנאן ימונה לנהל את סאן אנטוניו, אני מודיע כאן רשמית וקבל עם ועדה שאני לא קורא מילה אחת נוספת בחיי על כדורסל. הבנאדם הוא איש יקר, אבל הרבה מושג אין לו, מלבד להתפרץ למגרש ולהביע מחאה לשופטים. מעניין: האם הוא סיים בית ספר תיכון?
 

the mnm factor

New member
השאלה שבסוף באמת הייתה הכרחית?

אלברט איינשטיין, ז'אן ז'אק רוסו, הרמן הסה ועוד אינספור בני אדם משפיעים לא סיימו בית ספר תיכון (רוסו, אגב, לא קיבל שום חינוך פורמאלי מעולם) what's your point, doc?
 

lirandr

New member
רוסו היה איש מלומד מאוד.

סימל את תחילת תקופת הנאורות בצרפת. הוא היה מספיק מלומד כדי לכתוב רומן חינוכי בשם "אמיל" ואת "על האמנה החברתית". למיטב ידיעתי הוא קיבל חינוך נוצרי, אך אני לא מספיק בטוח בעצמי בכדי להכנס לויכוח על זה.
 

the mnm factor

New member
מלומד? וכי מה הקשר לחינוך פורמאלי?

רוסו עזב את ביתו בגיל 12. הוא מעיד שדבר החינוך היחיד שלמד בביתו הוא ללמוד את הספר "חיי אישים". לאחר מכן החל לעבוד בז'נבה ומשם חייו נהיו הזויים כמעה ומרתקים. הוא היה מאין אותודידקט ולא למד בשום מקום פורמאלי למרות שאתה צודק, החינוך שקיבל מבית (אם ניתן לקרוא לביתו בית) הוא חינוך דתי, אבל אפילו את הכתבים הדתיים שלימדו אותו לא לימדו אותו במוסד חינוכי כנסייתי. וכל זה לא מנע ממנו להיות איש אשר הקנה קו דרך מאוד ברור בכל הנוגע לחינוך- קו שמרבית ממנו רלוונטי גם היום אבל לעולם לא יהיה בר יישום כל עוד יש מוסדות ברורים להתחנך בהם.
 

lirandr

New member
בלתי אפשרי לדעת...

לאחרונה הגשתי עבודה על קאנט ורוסו (אני לומד באונ' העברית, העבודה היתה במסגרת קורס מסויים, אני לא לומד היסטוריה). בכל עבודתי לא היה לי מקור שיכל לומר בבירור כי רוסו לא קיבל חינוך פורמאלי (היה עושה לי את העבודה קלה יותר אם היה מקור כזה).
 
זאת לא הפואנטה

הפואנטה היא שזה מאוד מתנשא לשאול ברצינות האם הוא גמר בית ספר תיכון א' כל בגלל שאין שום קשר בין היותך משכיל להיותך מנהל קבוצה (כמובן שאני אל מדבר על אנשים מטומטמים בטירוף)... ודבר שני היא מאיפה ההנחה שהוא לא סיים תיכון בכלל הגיעה בכלל?! משפט מיותר לגמריי לדעתי
 

The WizardMan

New member
שמעון מזרחי מועמד להיות העו"ד של קובי בריאנט!

הלפרין מועמד להיות מעודדת של הלייקרס.
 

EizoTop

New member
חתמתי ל-3 שנים

במיאמי היט תמורת 790,000$ ל-שנתיים. (תבדקו בONE)
 

OrEl74

Well-known member
מנהל
כמה צהוב אתר יכול להיות?

יכול להיות שזה יתברר כמשהו נכון בסופו של דבר (בעולם משוגע הכל ייתכן) אבל אופירה קודם כל מחפשת בלאגן ואח"כ בודקת... אופירה אסייג = גיא פניני של עיתונות הספורט.
 

Orenseg

New member
פשוט אוסף שטויות.

"אנשי כדורסל רבים הפוקדים את ליגת הקיץ ובראשם אטורה מסינה, מאמנה של צסק"א מוסקבה המכיר מצוין את פנאן, נשארו המומים מעזיבתו של פנאן את מכבי והתקשו להאמין שאכן האיש שניהל את מכבי בצורה מסורה במשך עשרות שנים והיה הדמות הבולטת במועדון, אכן עזב. ל-ONE נודע שמסינה חיבק את פנאן ואמר לו: 'אני עדיין לא מעכל את העובדה שאתה לא במכבי. מבחינתי, מוני לא במכבי זה כמו להוציא את הכוכב של הסמל של מכבי'. למישהו יש בכלל ספק שזה בולשיט? זה פשוט נראה יחצ"ני לגמרי, כיאה לפח הזבל של עיתונות הספורט הישראלית. אם היה לזה בסיס, זה היה עולה גם באתרים אחרים.
 
חח לוואן אתה מתייחס?

תמצית הזבל של הספורט הישראלי.תן לה לצאת לירח דבש עם מנקין הבעלים של האתר.גועל נפש
 
למעלה