לך זה כבר לא שימושי אבל שאחרים ידעו
רק מוסך היבואן. הראשי.
להם יש הכי הרבה ניסיון עם הדגם, המיכשור הייעודי שסוזוקי מחייב את אלה שעובדים איתו המוכרים את הדגם.
חשוב לדעת לבחור נכון.
פעם לפני שנים מכרתי ויסטרום והיה לו רעש של קלאץ' שנעלם בלחיצה על הקלאץ'. כשמכרתי הקונה בחר לבדוק במוסך כלשהו שלא הכירו את זה ולכן גם לא ידעו לאשר ע"י לחיצה על הקלאץ' שמעלימה את הרעש ולכן הם טעו לחשוב שזה רעש של שסתומים, שרשרת טיימינג וכו'.
לאחר הטעות באבחנה הלכנו לאבניר והם גיחכו והדגימו כיצד הרעש "של הטיימינג והשסתומים" נעלם בלחיצה על הקלאץ'.
הקיצור, חשוב ללכת למי שמבין בכלי הספציפי הכי טוב. הם גם לא ידעו על המחלה הספציפית של הויסטרום אז שהיא הקלאץ' המרעיש. כשלא יודעים את זה, אז גם לא מחפשים את זה, ואז מגיעים לתובנות שגויות.
אין תחליף לידע מעמיק...קשה שיהיה לכולם ידע מעמיק בכל תחום ותחום. וזה עוד היה במוסך שהתייהר שכל המכונאים שלו הם עם תעודות והסמכה.
ההסמכות לא חסכו מהם את הטעות המביכה. אחרי ההסמכה היה צריך עידכונים לגבי הדגם הספציפי אבל הם לא קיבלו עידכונים מסוזוקי על בעיות ספציפיות ודרכי האיבחון והפתרון שלהן.