מועדון הכדורגל הפועל כפר סבא

badboy3919

New member
מועדון הכדורגל הפועל כפר סבא

בתור אוהד של הקבוצה ומשתתף פעיל בנעשה מבחינת אירגון רציתי להודיע לכם על: מכירת המנויים בעיצומה! חוג אוהדי הפועל כפר סבא-"הלב הירוק" מזמין אתכם ביום שישי ה29/7/2005 בין השעות 13:00-15:00 לדוכן מכירת המנויים אשר ימוקם ברחבת הקניון במחירים הכי זולים:350 ש"ח-ילד,נוער,חייל,סטודנט,אישה 650 ש"ח-מבוגר הגיעו בהמוניכם-הכמות מוגבלת ולכן כל הקודם זוכה לפרטים נוספים: 054-5650511 ואם תמצאו פלאייר בתיבת הדואר אז תדעו שזה מאיתנו...
 

badboy3919

New member
שאלה לי אליכם....וגם הקפצה קטנה...

עוד כ3 בועות מתחילה עונת הכדורגל כאן בישראל,כידוע (או מי שלא יודע) הקבוצה הבכירה של עירנו בכדרוגל ,הלא היא, הפועל כפר סבא עלתה בעונה שעברה לליגת העל (הליגה הראשונה). אני כאוהד של הקבוצה עוקב אחריהם ופאילו רכשתי מנוי. או קיי,מספיק עם ההקדמות,השאלה שלי היא האם אתם מעוניינים שאני אעביר לכם עידכון בנוגע לקבוצת הכדורגל במהלך העונה כלומר,להביא לכם תקצירי משחק וכו'. אתם יכולים להגיב בעד ונגד,פשוט תגידו לי שאני לא אתחיל לכתוב פה סתם. סוף שבוע נעים. badboy
 
למה לא? ../images/Emo13.gif..?

אפשר אפילו להכניס את זה ל"פינתו של בריאן/הפועל כפ"ס." במאמרים.
 

ba r2 0 1 0

New member
../images/Emo45.gif

אני אעקוב גם בעצמי אבל יהיה נחמד גם תכתוב בפורום לכולם... עוד יחשפו ואולי יבואו לעודד!
 
2 שאלות לי אליך...

1) אני מניח שאתה נמצא במועדון הזה של כפר סבא.. הלב הירוק אתה מכיר שם מישהו בשם דני ? אמור להיות בן 20 פלוס 2) אתה עוקב אחרי כפר סבא מספיק בשביל שיהיה לך את הידע לדעת מתי היא מפסידה ומנצחת , כשאתה צודק ב יותר מ 50 אחוז מהמקרים ? ובקשר לעידכונים.. כן אני מאד מעוניין בזה.
 

badboy3919

New member
בקשר לשאלה הראשונה,תן שם משפחה

ואז אני אוכל לדעת,ת'אמת נכנסתי לכל הנושא של המודעון בסוף עונה שעברה (כשעלינו ליגה) והשנה אני מתכוון להיות ממש "חזק" בעניינים. בקשר לשאלה שנייה-ממש,אבל ממש לא הבנתי למה אתה מתכוון. או קיי אנשים אי רואה שאנשים בכל זאת מעוניינים אז אני אתחיל לעדכן אתכם.
 

badboy3919

New member
חחחחח...רואים שאת

לא מהמומחיות בנושא הכדורגל
קוראים לזה קבוצה ולא נבחרת,הכוונה כשאומרים נבחרת היא כאשר מדברים על הקבוצה הלאומית:"נבחרת ישראל"... סתם לידע כללי.
 

inko

New member
ושחכתי....

למה שלא תכתוב גם הקדמה לעונה,אתה יודע על כל הרכש והציפיות הגבוהות...(בעיקר של טביב?)
 

badboy3919

New member
אל תדאג,אני כבר הכנות

עוד כמה ימים אני אעדכן על כל הרכישות שהם עשו ומה קורה במועדון.
 

badboy3919

New member
חזרתי עם עידכון קל...

ראיתי שיש הענות רבה בפורום בכל הקשור למועדון הכדורגל הפועל כפר סבא ולכן החלטתי לפנות לאחד ממנהלי האתר הרשמי של הקבוצה והוא הסכים שאני אעביר לכם דיווחים מתוך האר השרמי הישר לפורום ככה שעוד מעט זה מגיע. אגב,שאלה למנהלים,איך הדרך הטובה ביותר שההודעות לא יתחילו להציף את הפורום?(כי כנראה ויהיו כמה בשבוע)
 
יש כמה דרכים...

או שרשור שבועי בנוגע לזה, או לשרשר על שרשורים קיימים. בתחילת כל שבוע תפתח שרשור עם התאריכים של השבוע ולשם תכניס את כל העדכונים.
 
למעלה