מועדון\מסיבה חדשה בנתניה

מועדון\מסיבה חדשה בנתניה../images/Emo70.gif../images/Emo70.gif../images/Emo70.gif

לכל הרקדנים שלום! בהזדמנות זו אני רוצה לספר לכולם שמועדון הרנצ´ו- בנצ´ו בחוף מכמורת נסגר וביום שבת הקרוב זו תיהיה הפעם האחרונה! החל ממוצאי שבת שלאחר מכן ב -28/12 יניב ילון עוברים למועדון חדש שנקרא ESCAPE ונמצא באזור התעשיה הישן של נתניה ליד קניון הדרים. המקום מושקע לאללה בעל רחבת ריקודים ענקית ומפוארת!!! בערב הפתיחה, הכניסה חינם!! וכולכם מוזמנים בהמוניכם........ (העתקתי את ההודעה ישירות מהאתר:) אני יהיה שם מה אתכם?
 

i l0ve u

New member
מגניב...זה קרוב...

הלוואי שאני יוכל לבוא ופעם ראשונה לראות מה כל ההתלהבות..!
 

salsa king

New member
בשתי מילים

ממש לא מאלוף העולם ציפיתי למשהו מעבר ללרקוד באופן סביר לא ממש התלהבתי לדעתי אפילו בארץ יש טובים ממנו אביב למשל
 

CluBeRiT

New member
דעה אישית-

אני לא חושבת שאני אלך לשם, לא בגלל שזה 20 דקות נסיעה, אלא בגלל שאני לא כל כך אוהבת את הצוות, כלומר, בשאר המועדונים הצוות המקדם עם החידושים, כשאצל יניב, הם לא מלמדים אל איי, הייתי כמה פעמים לפני כמה חודשים, ולא הייתה קבוצת אל איי ומי שכבר רצה ללמוד נאמר לו שהוא צריך ללמוד סלסה פורטוריקנית ורואדה לפני. אז אני לא כל כך משתגעת על המקום, וחוצמזה טל- אתה דיי מעבר לרמת המתחילים אז מה אתה הולך לחפש שם??????
 
תראי...

לא בכל מועדון יש חבר´ה צעירים... וזה מעצבן לרקוד עם זקנים! חחחח.. שהלכתי כמה פעמים לרנצו´ בנצו´ שזה 20++ לא הרגשתי שאני כ"כ נהנה... לעומת זאת שהלכתי לרוטב סלסה ימי ראשון יותר נהנתי! כי יש חבר´ה ואווירה יותר צעירה--->של נוער! הרמה באמת דיי מעצבנת כאילו אני כל פעם בא וחושב אולי היום אני אלמד משהו חדש! אבל אני לא לומד משהו חדש כל הזמן מלמדים אותו הדבר או שחוזרים על מה שלימדו (שכבר ידעתי) או שמלמדים יותרר מדי לאטטט בקיצור הרמה וכל הנושא הזה באמת חלק נורא מעצבן אבל מצד שני יש שם אווירה של נוער יותר כיף מאשר לבלות עם בני 20-25++ מבינה? אין לי בעיה עם זה אבל לא יודע! נגיד בסהרה שהייתי שם פעמיים (בערך..) עד לפני כמה זמן חשבתי שלא יכניסו אותי אבל אורלי אמרה לי אל תדאג וזה... בקיצור הלכתי ויש שם מכל הגילאים... ונכון שהרוב גדולים אבל בכל זאת האווירה כיפית אפילו אם לא הייתי רוקד!! מבינה?? את היית שם את אמורה להבין..
ד"א גם בסהרה למדתי משהו חדש!
 

CluBeRiT

New member
לפעמים הרמה יותר חשובה.

כשאני יוצאת לרקוד סלסה, אני יוצאת בשביל ללמוד ובשביל לרקוד ברמה שאני אוכל רק להשתפר ולא להתקע במקום. אם אני רוצה אווירה של כיף ונוער, אני יוצאת לת"א למועדוני האוס/מוזיקה שחורה..... ושלל מועדונים אחרים. זה מה ששונה בסלסה מדברים אחרים, סלסה אתה רוקד עם כישורים מסויימים וזה מה שעושה את ההבדל בין ערב סלסה מוצלח בו מיצית את הפוטנציאל שלך, לבין ערב סלסה שהיה נחמד כי החבר´ה היו אחלה, אבל לא ממש רקדת כמו שאתה אוהב.
 
ת´אמת אם הייתי בת זה היה ממש מפריע!

אבל אני הבן ואני מוביל ככה שזה גם נתון להחלטתי נתון לרמה שבה אני מוביל אם אני מוביל טוב אז לא כ"כ תהיה לי בעיה... אבל בקשר ללמידה אני משתדל ללכת למועדונים שאני גם אהנה וגם תהיה אווירה של כיף אז אם אני לא מוצא אז אני הולך פעם אחת למועדון בשביל האווירה ופעם אחרת בשביל הללמוד בשביל שאני אוכל לשמור על איזון כלשהו... גם ללמוד וגם להנות מבינה??
 

CluBeRiT

New member
אני רואה שאתה מבין אותי.

אני נהנת כשהרמה גבוהה, ואני למדת. זה נותן לי יותר כיף. לא יודעת....
 
אני מבין אותך בגלל כמה סיבות:

1.גם בגלל שאני עושה שיעורים פרטיים - לפעמים אז אני לפעמים צריך להיות הבת אז יוצא שכל הריקוד יהיה תחת החלטתו והידע של הבן זוג 2. שוב זה הולך לפי הידע של הבן זוג לפי מה שהוא יודע אם הוא לא יודע כ"כ והוא רוקד ברמה לא הכי גבוהה אז זה משפיע על הריקוד מסכימה?
 

queenh

New member
הבדל בין צעד לרגש...

בתור משיהי שמכירה צעד בסיס ויותר נותנת למוזיקה להוביל אותה אני יכולה להגיד שאני רוצה לרקוד יותר טוב לפי הצעד ומנסה ללמוד אבל מנסיון כשיצאתי למועדון ורקדתי אם סתם משהו שגם מרגיש את הקצב ולא רוקד אותו היה לי יותר כיף אני הרגשתי יותר רמה יותר תחושה בריקוד משהו חשוב שאני הבנתי זה שאם אתה מרגיש את הקצב אתה לא בהחרך צריך את הצעד ואתה יכול להרגיש יותר ולעלות את הרמה כי ריקוד זה לא צעד זה הרגש.... ואני שוב ייצן שאני מאד רוצה ללמוד את זה כמו שצריך אבל אני אישית מעדיפה להרגיש את הריקוד...
 

CluBeRiT

New member
סלסה, רגש וצעדים.

כולנו יודעים, שהסלסה היא רגש, שמבוטא בצעדים לצלילי מוזיקה מסויימת. אבל בכל זאת. בתחילה כן, עדיף ללמוד את הקצב ולהרגיש אותו, אחרת בחיים לא נוכל לרקוד כמו שצריך, אבל בכל זאת. בשבל מסויים, הרגש לא יקדם אותך מעבר להבנת הקצב והזרימה שלו. הוא לא מה שילמד אותך ווריאציות חדשות ויציבה נכונה בריקוד. לכן אחרי שעברתי את החצי שנה הראשונה שלי בסלסה, שמתי דגש חזק על לימוד צעדים נכון. רק ככה הצלחתי להתקדם באמת. זה חשוב הכישרון, והיכולת להרגיש את המקצב בלב, אבל עם זה גם השקעה ולימוד. סלסה זה כמו שפות. את יכולה להיות בעלת חוש לשפות, אבל כדי לדעת את השפה על דקויותיה, את צריכה ללמוד אותה ולא סתם לזרום עם זה. ואני מדגישה דקויותיה. לכן בשלב הזה שלי בסלסה, אני מעדיפה ללמוד ווריאציות חדשות ורק אחרי לפרשן אותם לפי איך שאני רואה את הקצב והריקוד ולא להתקע רק עם הקצב, כי בשלב מסויים אותו סיבוב שחוזרים עליו, ואותו צעד, מתחילים לשעמם ומחפשים משהו חדש, יותר קשה ויותר מיוחד.
 
צודקת../images/Emo45.gif

תסכימי איתי גם שכמה שאת לומדת יותר דברים ומחדשת את מאגר הווריאציות שאת יודעת... ככה גם יותר נהנים
(ככה זה לפחות אצלי..:)
 
למעלה