מועצת הנוער מזמינה אותכם!

t i m i 8 8

New member
מועצת הנוער מזמינה אותכם!

ביום ראשון בשבוע הבא, 17.9.06, עד יום חמישי, 21.6.06, יתקיימו ברחבי העיר אירועי שבוע הנוער העירוני, אותם מפיקה כמדי שנה מועצת הנוער העירונית של כפר-סבא בשיתוף עיריית כפר-סבא. שבוע הנוער העירוני הוא שבוע גדוש באירועים שונים ומגוונים, המתמקד כל שנה בנושא אקטואלי אחר לנוער בעיר, ומיועד כולו לרווחתם, הנאתם וקידום מעמדם של בני הנוער בעיר. הנושא שנבחר לעמוד השנה במרכז האירועים הוא תרבות הפנאי: מהו פנאי חיובי ופנאי שלילי ונושא היעדר מקומות בילוי לנוער בעיר. הפקת האירוע היא של מועצת הנוער העירונית תחת האגף לתרבות נוער וספורט, מחלקת נוער וקהילה ומדור הדרכה ומנהיגות צעירה. שבוע הנוער ייפתח ביום ראשון הקרוב בשעה 9:00 בלשכת ראש העיר ב"יום חילופי שלטון". ביום זה, חברי מועצת הנוער העירונית, תנועות נוער וגופי נוער שונים מתלווים בעלי תפקידים בעיר, במטרה להתמקצע וליצור קשרים עם גורמים אלה, ובתקווה להמשך עבודה משותפת. ביום שני, 18.9, יתקיים היום הערכי של שבוע הנוער: יום בו חברי המועצה וגופי הנוער בעיר מתמקדים בנושא אקטואלי לנוער. השנה נושא הפאנל היעדר מקומות בילוי וניצול שעות הפנאי של בני הנוער בכפר-סבא. מתוך הדעות, העובדות, ההרצאות והמסקנות שיועלו בפאנל (בו יהיו נוכחים גם נציגים מהעירייה), תנסה לקדם מועצת הנוער העירונית הקמתם של מקומות בילוי המיועדים לנוער. היום הערכי ייערך במרכז הנוער העירוני (מאחורי הבמה בכיכר העיר) בין השעות 19:30-22:00. הפאנל הוא תחת החסות של החברה הכלכלית ע"ש שושנה ספיר. ביום שלישי, 19.9, יתקיים "יום תנועות הנוער". יום מיוחד זה, נועד לגבש בין כלל תנועות הנוער הרבות שפועלות בעיר כל אחת בנפרד בדרך כלל ולגיוס חניכים חדשים לאותן תנועות. יום תנועות הנוער יתקיים בקריית ספיר בין השעות 17:00-20:00. כל בני הנוער בעיר מוזמנים להגיע ולהתרשם ממגוון הפעילויות שמציעות תנועות הנוער לשנת הפעילות הקרובה. והדובדבן שבקצפת! ביום חמישי, 21.9, יתקיים הפנינג שבוע הנוער! אירוע השיא, שסוגר את שבוע הנוער כולל הפנינג ענק בכיכר העיר, בו יתקיימו אטרקציות רבות ומגוונות, מופעי רחוב, אוהל אקטיבי של הרשות למלחמה בסמים ואלכוהול, שוק נחלת בנימין, מופעי רחוב של בני נוער, יריד אומנים צעירים, יריד התנדבות של "עיר מתנדבת נוער", להקות צעירות והופעה חיה ענקית של להקת "בית הבובות"!!! האירוע בחסותם של מפעל המים כפ"ס, הסוכנות היהודית, הגו'ינט, בנק לאומי,, , ,תיכוןאנקורי, החברה כלכלית ע"ש שושנה ספיר, escרדיו 99 והרשות העירונית למלחמה בסמים ואלכוהול. הפנינג שבוע הנוער ייערך על כיכר העיר בין השעות 17:00-23:00. מועצת הנוער העירונית על כל חבריה, מאחלת לכל בני הנוער בעיר "שבוע הנוער" שמח, מקווה לראותכם בשלל האירועים וכמובן תמיד מזמינה אתכם להצטרף לשורותיה ולקבל פרטים נוספים בדוכן מועצת הנוער שתוכלו למצוא בהפנינג, [email protected]בכתובת האיימיל: ובקומונת המועצה ב"תפוז": http://communa.tapuz.co.il/foreignoffice אתם מזומנים לבוא לכל האירועים וכמובן להביא חברים!
 

droriko

New member
המשמעות היא

שבגלל המקרה עם אפי מחשבים העירייה הפכה למאד פראנוידית בקשר לפדופילייה ולכן הוחלט לסגור את האירוע אך ורק לבני נוער ולאנשים מעל גיל 18 אסור להיכנס
 

Super Chuly

New member
אם אני בת 18 וחצי, אסור לי?

בכל מקרה- אני אשמח לשמוע תשובה אמיתית, כי אני באמת מסתקרנת לדעת מה פירוש מופעי הרחוב של בני נוער. ליהי :)
 

ba r2 0 1 0

New member
מאיפה אתה מביא את השטויות האלה?!

מועצת הנוער העירונית (וכן, בהשתתפות מלאה עם העירייה) מפיקה שבוע של אירועים לנוער בעיר. זאת עובדה ראשונה. עכשיו: 1. אנחנו מקדמים בברכה כל אדם שיבוא להתרשם מאחד האירועים שלנו, ובמקרים מסויימים לא רק שנשמח-הדבר יכול להיות רק טוב לנו. למשל ביום הערכי של שבוע הנוער-בו אנחנו מנסים לקדם הקמת מקומות בילוי לנוער בעיר, כי אחרי דיונים רבים בוועדות המועצה הגענו למסקנה שכל ה"ספירניקים" וכיוצא בזה באים מחוסר תעסוקה! ביום זה, אם יבואו לדיון בנושא לא רק נוער, אלא גם מבוגרים, זה יכול לעורר אף יותר את הדיון הציבורי בנושא. גם הפאנל שהורכב לאותו יום מורכב מאנשים מבוגרים רבים כמו מנכ"ל העירייה, מנהלת בית ספר אורט בשם בתי הספר, אביעד קיסוס שנרתם לבוא ולעזור לנו ואת השאר אני פשוט לא זוכר כי אני לא אחראי על היום הזה פשוט... וגם לשאר האירועים: ההופעה של בית הבובות (ושאר ההופעות כולל המופעי רחוב בהפנינג שבוע הנוער) שעבדנו כל כך קשה כדי להפיק אותה (זה בכל זאת עלויות לא קטנות וארגון בומבסטי), אין סיבה ששאר תושבי העיר לא ייהנו ממנה. זה לא שאנחנו מרוויחים כסף על כרטיסים או משהו(מועצת הנוער העירונית היא גוף דמוקרטי, א-פוליטי, מתנדב וללא כל מטרות רווח. את הכל אנחנו עושים מחסויות ומתמיכת עירייה. אין לנו כסף משלנו)-ההופעה בחינם ונשמח שכמה שיותר אנשים, לאו דווקא נוער ואפילו לאו דווקא מהעיר ייהנו, כדי שנדע שמכל ההשקעה יצא משהו טוב. 2. ואם בכל זאת היינו מחליטים לסגור את האירועים לנוער (ואנחנו לא עושים דבר כזה), אז מה רע בזה? אני לא רואה בזה שום רע. מועצת הנוער העירונית-תפקידה לייצג ולדאוג לנוער בעיר. אני יכול להביא לך עוד הרבה טיעונים... אבל זה יספיק בינתיים... אני מקווה שזה עזר להבין שלפני שזורקים איזו הערה צריך לחשוב. לא רק שמה שאמרת זאת שטות מוחלטת (וסליחה על היבטוי פשוט לא מצאתי מילה אחרת), גם אתה כאילו זורק לפח עבודה של שלושה חודשים אינטנסיביים.
נקודה למחשבה
בברכה, חבר במועצת הנוער העירונית כפר-סבא
 

droriko

New member
אני צחקתי אחי

העקיר שזו ששאלה הבינה שזה בצחוק כי זו היתה המטרה
 

droriko

New member
כשתתגדל תבין על מה דיברתי

עד אל תדבר עם זרים ואז אם בן אדם מבוגר מציע לך סוכריה אל תסכים, הוא לא כזה תמים כמו שהוא נראה
 

ba r2 0 1 0

New member
מוכר לי מאיפושהו...

עכשיו שאני חושב על זה אולי היה עדיף אם הייתי מוותר על שבוע הנוער שמח...
חחחח בכל מקרה, גל אמרה לי אחרי שהיא אישרה שהם כבר שלחו את זה... אבל זה לא מופיע בקול הכפר... את יודעת דרך איפה הם שלחו את זה? כי חבל... יצרתי כבר לפני שהיא אישרה קשר עם אירית מרק והיא אמרה שאין בעייה הם יפרסמו את הכתבה ושאני אשלח לה... חברים תבואו! יהיה מדהים!
 

chuti

New member
אוףף =[[[

יום חמישי אני לא אהיה אני נוסעת לאילת...חבל שאני לא אראה אותך =/
 
למעלה