בוודאי שהם קובעים, וזה בשליטתם
השם "פינק פלויד" הוא בבעלות הלהקה, וכך גם הלוגואים והעיצובים המרכזיים שלהם (המנסרה, למשל). אם הם היו רוצים, הם היו יכולים לתת את שמם למגוון מוצרים מסחריים וכו'. המציאות: מלבד פוסטרים, כמעט ואין 'מוצרים' מסחריים של הפלויד. לקראת יציאת אלבומיהם (החל מסוף שנות השבעים, כמדומני), הופקו בד"כ מוצרים שונים, שנשלחו לאנשי מפתח בתקשורת, לשם יחסי ציבור. בקרב הציבור הרחב לא הופצו מוצרים כגון מחברות, תיקים וכד'. בלאו הכי, קהל היעד של הפלויד מבוגר יחסית. לא מדובר בילדים, שיקנו מחברות עם הלוגו של הפלויד (או שמא אני טועה בהערכתי?).