מוצר דפקטיבי, איך להתנהל מול המוכר ואיך לערב את איביי
הסיבה שאני שואל היא כי איביי כנרא שינו כמה דברים מאז הפעם האחרונה שהייתי בסיטואציה כזו.
קיבלתי זוג מכנסים דפקטיבים, נקרעו ברגע שהתישבתי על כסא (המידה היתה תקינה). שלחתי הודע למוכר, שבגדול מאשים אותי שבחרתי מידה לא נכונה ומבקש שפשוט אשלח לו את המוצר בחזרה והוא יזכה אותי.
א.האם יש דרך להימנע מהמשלוח בחזרה, סך הכל קיבלתי מוצר פגום וזה די מעצבן להוציא עכשיו כסף וזמן על משלוח.
ב. איך אני מערב את איביי בעניין כי אני לא רוצה פשוט לשלוח את המוצר בחזרה אלא לעשות את זה מסודר ואני לא רואה בממשק שום מקום לפתיחת דיספיוט.
אני גם מתלבט לגבי מתן הפידבק, גם אם אקבל אקבל זיכוי אני עדיין מרגיש ששלחו לי מוצר פגום שאילץ אותי במשלוח חזרה בלי שהמוכר ניסה להתנצל אלא בעיקר זרק את האחריות עלי.
הסיבה שאני שואל היא כי איביי כנרא שינו כמה דברים מאז הפעם האחרונה שהייתי בסיטואציה כזו.
קיבלתי זוג מכנסים דפקטיבים, נקרעו ברגע שהתישבתי על כסא (המידה היתה תקינה). שלחתי הודע למוכר, שבגדול מאשים אותי שבחרתי מידה לא נכונה ומבקש שפשוט אשלח לו את המוצר בחזרה והוא יזכה אותי.
א.האם יש דרך להימנע מהמשלוח בחזרה, סך הכל קיבלתי מוצר פגום וזה די מעצבן להוציא עכשיו כסף וזמן על משלוח.
ב. איך אני מערב את איביי בעניין כי אני לא רוצה פשוט לשלוח את המוצר בחזרה אלא לעשות את זה מסודר ואני לא רואה בממשק שום מקום לפתיחת דיספיוט.
אני גם מתלבט לגבי מתן הפידבק, גם אם אקבל אקבל זיכוי אני עדיין מרגיש ששלחו לי מוצר פגום שאילץ אותי במשלוח חזרה בלי שהמוכר ניסה להתנצל אלא בעיקר זרק את האחריות עלי.