מוצר החורף שלי!!

BonAdi

New member
מוצר החורף שלי!!

אני רוצה להמליץ ולספר על מוצר הומיאופתי שנקרא "בוירון אוסילוסיניום". זהו מוצר הומיאופתי נגד התקררות ושפעת ואני משתמשת בו כבר 3 שנים. בעיקרון בכל פעם שמרגישים סימפטום הכי קטן של התקררות לוקחים את הבוירון (זה כדוריות קטנטנות שמתמוססות בפה) כל כמה שעות. הבוירון פשוט מעביר את הסימפטום ומונע את ההגעה של השפעת\התקררות. לפעמים בימים חורפיים אני פשוט לוקחת מראש את הבוירון כ"תרופת מנע". הבוירון באמת מוכיח לי את עצמו פעם אחר פעם.
אני בדכ קונה את הבוירון דרך אייהרב (או חנות ויטמינים אינטרנטית כלשהי..)
זה המוצר https://iherb.co/37CkhfGv
רק בריאות!
 

trilliane

Well-known member
מנהל
איבדת אותי ב"הומיאופתי"... ואיך יודעים שזה באמת קשקוש?

(כלומר מלבד העובדה שזה הומיאופתי...) כי שפעת והצטננות הן מחלות שונות בתכלית (אף שרבים בציבור מתבלבלים ביניהן, כי חלק מהתסמינים משותפים) ואין שום סיבה שתכשיר כזה יתאים לשתיהן...
&nbsp
אין שום תכשיר שמטפל במחלות כאלה מלבד תרופות אנטי-ויראליות, וגם אז לא בהכרח. מנגד, כשמרגישים "סימפטום הכי קטן" זה יכול להיות סתם שום כלום שלא קשור לנגיפים ואז ברור שהתכשיר "עוזר" (למי שמשווק לך אותו, הוא מרוויח יופי מהתמימות שלך).
&nbsp
אגב, מה שבאמת מונע הגעה של שפעת הוא חיסון נגד שפעת. הוא לא תמיד יעיל באותה המידה, אבל בהחלט עוזר מאוד, וזה הכי טוב שיש. אני מתחסנת בכל סתיו כבר שנים רבות ולא מצליחה להיזכר מתי חליתי בשפעת.
 

BonAdi

New member
חוות דעת של אנשים נוספים

לי זה עוזר, ולפי התגובות זה עוזר גם לעוד המון אנשים. ראיתי את המוצר באמזון ויש עליו אלפי חוות דעת של אנשים כמוני-כמוך שמשתמשים וסיפרו איך זה עוזר להם. גם הייתי סקפטית בהתחלה אבל אמרתי שווה לנסות (יש כל מיני גדלים למוצר). ובאמת, הייתי ועדיין מרוצה.
לא סותר את עניין ההתחסנות כלל....זה עומד בפני עצמו
 

trilliane

Well-known member
מנהל
ומיליונים מתפללים לישו וטוענים שזה עוזר להם, אז?

 

אבי519

New member
אני רוצה לתת דוגמה אישית של מי שלא מאמין בתרופות מניעה

אני לא לוקח תרופות הומאופטיות או טיפולים או תוספי תזונה נגד שפעת , (גם לא חיסון), והפעם האחרונה שהיתי מצונן או חולה בשפעת היה לפני עשרים וחמש שנה .
&nbsp
מצד שני אני מאמין באכילה בריאה וטיבעית ואימון גופני סדיר, אולי זאת הסיבה , אולי משהו אחר.
בכל מקרה זה לא גנטי אצלי כי כשהייתי צעיר לפני גיל שלושים הייתי חולה המון ,ומצטנן המון, וחולה בשפעות קשות אחת לכמה שנים. היו לי הרבה העדרויות מהעבודה ומהלימודים, וקיבלתי הרבה גימלים בצבא.
אני גם ממש לא פדנט ולא מקפיד על רחיצת ידיים לפני האוכל או נקיון של האוכל עצמו.
אני גם בא במגע יומיומי עם המון אנשים, אני גם נוסע בתחבורה ציבורית כל יום, נכנס לפעמים לשרותים ציבוריים, ולכן זה גם לא בגלל אי חשיפה לוירוסים.
&nbsp
אני בטוח שאם הייתי לוקח תאוקסילוסיקוקוסינום ההומאופטי מן הסתם גם לא הייתי מקבל שפעת והצטננויות ולכן אולי הייתי יכול גם להמליץ על זה , אבל לשמחתי אני לא יכול להמליץ על זה.
 
למעלה