מוצר מקולקל/לא תקין

מוצר מקולקל/לא תקין


קניתם מוצר מזון או אחר שהוא לא אכיל או לא תקין.
מה אתם נוהגים לעשות?
לזרוק?
לחזור לחנות?
לצלצל לפי המספר של מוצר המזון?

האם אתם מרגישים שאתם צרכנים נבונים?
 
לרוב אני מתקשרת ליצרן ועד עכשיו נתקלתי בשירות טוב.

קרה לי עם תנובה, אוסם ווניליבר...
 

שאננה

New member
אז ככה

אם ניתן הכי פשוט להחזיר לחנות לא זקוקה לפיצוי.
לפנות ליבואן אם מדובר במשהו שכדאי שידעו ,רובם לא דורשים אפילו את האריזה ושולחים פיצוי יפה.
יצא לפנות פעם לתנובה הביאו ממש יפה ,וגם עלית זכורה לי לטובה.
זכור לי לרעה חברה שלא אומר את שמה אך המוצר שלה( אוכל) הייה פשוט שרוף ,זה לא הייה נראה אך בטעם
הייה קשה מאוד שלא להרגיש.הם בקשו לשלוח דוגמא של המוצר בדואר.ובתמורה קבלנו 10 ש"ח שרק הדואר עלה בערך 5 ש"ח והמוצר עולה בערך 10 ש"ח כלומר לא רק שלא פיצו אותנו אלא עוד הוצאנו יותר החברה הזאת יש לציין יצרן קטן לא יכנס כמובן הביתה.ואני בדעה לרכוש גם מיצרן קטן אם ניתן כדי שלא רק הגדולים ירווחו.
חבל.
 
למעלה