מיקי מנדלבאום
New member
היי, הזמנתי מאיביי שני מוצרים, שניהם הגיעו ארוזים בקרטון עם קלקר, כשפתחתי את האריזה אחד המוצרים היה מרוסק לגמרי, החשד שלי זה שפקיד מכס כנראה פתח את האריזה על מנת להעריך את שווי המוצר והמוצר נפל מהידיים שלו ונשבר ופשוט הפקיד החזיר את הכל לאריזה ומשם זה נשלח לפדקס שהביאו את האריזה אלי הבייתה
לא נראה לי שהמשלוח נארז שבור מהמוכר, זה או שבדרך זה נשבר מהטילטולים או באמת איזה פקיד מכס שבר לי אותו כשפתח
בינתיים שלחתי מייל לפדקס כולל תמונות ופירוט, ושלחתי גם למוכר וביקשתי שישלח לי לפחות חלקים ספייר על מנת שאתקן את הנזק, הוא סירב אז פתחתי מולו dispute
השאלה שלי היא מי לוקח אחריות על נזק שכזה? המוכר? פדקס? המכס?
עלות המוצר שניזוק כמעט 1500 שח כולל משלוח
לא נראה לי שהמשלוח נארז שבור מהמוכר, זה או שבדרך זה נשבר מהטילטולים או באמת איזה פקיד מכס שבר לי אותו כשפתח
בינתיים שלחתי מייל לפדקס כולל תמונות ופירוט, ושלחתי גם למוכר וביקשתי שישלח לי לפחות חלקים ספייר על מנת שאתקן את הנזק, הוא סירב אז פתחתי מולו dispute
השאלה שלי היא מי לוקח אחריות על נזק שכזה? המוכר? פדקס? המכס?
עלות המוצר שניזוק כמעט 1500 שח כולל משלוח