מוקדמות יורו 2024: שווייץ (שוויץ / שוייץ) נגד ישראל שידור ישיר חי לצפייה ישירה (28.03.2023)

PesekZamn

Member
למעבר לצפייה בשידור משחק הנבחרת לחצו כאן!


מוקדמות יורו 2024, מחזור 2: שווייץ נגד ישראל לצפייה ישירה, שווייץ נגד ישראל שידור חי, שווייץ נגד ישראל שידור ישיר, נבחרת שווייץ נגד נבחרת ישראל שידור חי ישיר לצפייה ישירה, ישראל נגד שווייץ שידור ישיר חי לצפייה ישירה, שוויץ נגד ישראל לצפייה ישירה, שוויץ נגד ישראל שידור חי, שוויץ נגד ישראל שידור ישיר, נבחרת שוויץ נגד נבחרת ישראל שידור חי ישיר לצפייה ישירה, ישראל נגד שוויץ שידור ישיר חי לצפייה ישירה, שוייץ נגד ישראל לצפייה ישירה, שוייץ נגד ישראל שידור חי, שוייץ נגד ישראל שידור ישיר, נבחרת שוייץ נגד נבחרת ישראל שידור חי ישיר לצפייה ישירה, ישראל נגד שוייץ שידור ישיר חי לצפייה ישירה - תקציר המשחק:
אחרי שפתחה את קמפיין מוקדמות יורו 2024 ברגל ימין עם 0:5 על בלארוס, נבחרת שווייץ תארח מחר (שלישי, 21:45) את נבחרת ישראל במסגרת המחזור השני של בית ט'.
המאמן מוראט יאקין התייחס ליריבה במסיבת העיתונאים: "ישראל היא נבחרת טכנית מאוד שתהווה עבורנו אתגר. אנחנו מגיעים למשחק במצב טוב והשחקנים מרגישים טוב לאחר הניצחון על בלארוס. מצפה לנו משחק קשה".

המאמן הוסיף: "אנחנו בהחלט יכולים לנצח את כל המשחקים בבית הזה, מבלי להישמע שחצן. אנחנו כמובן מכבדים כל יריבה, אבל הרצון שלנו הוא לנצח בכל משחק. רצוי גם שנשחק טוב במשחקים האלה, אבל המטרה היא לעלות ליורו".

במסיבת העיתונאים לקראת המשחק דיבר גם הקפטן השוויצרי, שחקן ארסנל גרניט ג'אקה שהוסיף: "הדרך בה מעפילים לאליפות אירופה לא משנה. זה חשוב לשחק כדורגל טוב ויפה, אבל לא תמיד זה מה שעובד. אנחנו בהחלט יכולים לנצח את כל עשרת המשחקים בבית הזה, אבל אני לא רוצה להישמע יהיר כשאני אומר את זה ואנחנו מפוקסים אך ורק במשחק נגד ישראל עכשיו".
 
למעלה