מוקדמות ליגת האלופות: מכבי חיפה נגד שריף טיראספול שידור חי ישיר לצפייה ישירה - 02.08.2023

  • פותח הנושא ליגת האלופות 2024
  • פורסם בתאריך
ל

ליגת האלופות 2024

Guest
למעבר לצפייה בשידור משחק הכדורגל לחצו כאן!

כדורגל – מוקדמות ליגת האלופות לעונת 2023-2024, סיבוב שני, משחק הגומלין: מכבי חיפה נגד שריף טירספול לצפייה ישירה, מכבי חיפה נגד שריף טירספול שידור חי, מכבי חיפה נגד שריף טירספול שידור ישיר, מכבי חיפה נגד שריף טיראספול לצפייה ישירה, מכבי חיפה נגד שריף טיראספול שידור חי, מכבי חיפה נגד שריף טיראספול שידור ישיר - תקציר המשחק:
מכבי חיפה הגיעה לרגע קריטי בעונת 2023/24 ואנו רק בשבוע הראשון של חודש אוגוסט. שבוע אחרי שהפסידה במולדובה 1:0 לשריף טירספול בסיבוב המוקדמות השני בליגת האלופות, מסאי דגו ושחקניו צריכים לנצח בביתם לעיני כ-30 אלף צופים כדי להימנע מהדחה מוקדמת מהמפעל ולאבד את הסיכוי להעפיל לשלב הבתים שנה שנייה ברציפות.

פייר קורנו שסובל כידוע מחום גבוה נעדר מהסגל של דגו, שהעלה הרכב התקפי במיוחד עם שלושה בלמים: את המקום של הצרפתי באגף שמאל תפס ענאן חלאילי, כאשר ליאור רפאלוב נכלל בחוליית הקישור ודולב חזיזה פותח בצד ימין, בעוד שגוני נאור ומחמוד ג'אבר נותרו על הספסל, כמו גם רמי גרשון שהיה בתמונת ה-11 לאור חסרונו של קורנו. בחלק הקדמי ישתפו פעולה דיא סבע ופרנזי פיירו.

כאמור, בשביל להעפיל לסיבוב המוקדמות השלישי תצטרך מכבי חיפה לנצח - אם היא תנצח בהפרש של שער אחד ב-90 דקות, המשחק ייכנס להארכה. כל תוצאה פרט לניצחון תוביל להדחת הירוקים כבר בסיבוב השני ומשם הם ינשרו למוקדמות הליגה האירופית, שם יפגשו את באטה בוריסוב.
 
למעלה