מוקדמות ליגת האלופות מכבי חיפה - סלובן ברטיסלבה לצפייה ישירה

  • פותח הנושא Diklon2023
  • פורסם בתאריך
D

Diklon2023

Guest
לצפייה ישירה - לחץ כאן !
מכבי חיפה תשחק הערב (שלישי) נגד סלובן ברטיסלבה שידור צפייה באיכות HD
מכבי חיפה היא קבוצה אחת ממועדוני הספורט הגדולים בישראל וחלק מהתאחדות מכבי . היא מפעילה מספר מועדוני ספורט וקבוצות בחיפה אשר התחרו במגוון ענפי ספורט לאורך השנים, כגון כדורגל ,כדורסל , הרמת משקולות , שחייה , טניס , רוגבי ואחרים. מכבי חיפה ידועה במדי הפסים הירוקים והלבנים שלה.
מכבי חיפה היא אחת ממועדוני "ארבעת הגדולים" בכדורגל הישראלי . משמעות השם מכבי – 'מי כמוך ב אלים ה' – מתייחסת גם למגן הדוד בלוגו של הקבוצה. הקבוצה זכתה בחמש עשרה אליפויות ליגה , שישה גביעי מדינה וחמישה גביעי טוטו . מכבי חיפה זכתה באליפות ובגביע באותה עונה (המכונה זכייה ב"דאבל") פעם אחת, והייתה המועדון הישראלי הראשון שהעפיל לשלב הבתים של ליגת האלופות, באליפות אופ"א 2002–03 . העונה בליגה . מכבי חיפה מחזיקה בשיא, בשלוש הזדמנויות הכי הרבה מוקדמות בשלב הבתים של ליגת האלופות לקבוצה ישראלית. ב2020–21 , מכבי חיפה זכתה בליגת העל הישראלית, אליפות ראשונה מזה עשור.

את מכבי חיפה מאמן כיום מסיי דגו , שהצטרף לקבוצה לאחר מספר עונות מוצלחות עם ברק בכר שהובילו את המועדון לשלוש אליפויות ליגה ברציפות יחד עם העפלה לשלב הבתים של ליגת האלופות
 
למעלה