מתוך עמוד הטלגרם של ביטוח לאומי:
המוקד הטלפוני (6050*) מתחיל לעבוד כבר מהשעה 7:00 בבוקר!
אנחנו מודעים לעומס ולזמני ההמתנה הארוכים ועושים את כל המאמצים כדי לשפר את המענה וזמינות השירות, וכדי לעמוד בעומס הפניות בתקופת משבר זו.
הוספנו נציגים ומעכשיו אנו מקדימים את המענה הטלפוני שיפעל בימים ראשון עד חמישי משעה 07:00 עד 18:00.
איך עוד ניתן לפנות אלינו:
- פנייה באתר האינטרנט - ניתן לפנות אלינו בקישור הזה: https://www.btl.gov.il/About/contact_us/Pages/form.aspx
שימו , פנייה אחת מספיקה, אין צורך לשלוח פניות כל יום - כל הפניות שלכם מאוחדות באופן אוטומטי.
- פגישה עם נציג שירות מהסניף - ניתן לקבוע תור לפגישה טלפונית עם נציג שירות מהסניף בקישור הזה: https://www.btl.gov.il/snifim/Pages/ZimunTor.aspx
אנחנו מבטיחים לכם - עובדי הביטוח הלאומי ׳לא מורידים את הרגל מהגז׳ וממשיכים לעבוד במתכונת חירום כדי שכולם יקבלו את התשלום המגיע להם בזכות ולא בחסד.
כל העדכונים בערוץ הטלגרם הרשמי של הביטוח הלאומי: https://t.me/btlgovil
המוקד הטלפוני (6050*) מתחיל לעבוד כבר מהשעה 7:00 בבוקר!
אנחנו מודעים לעומס ולזמני ההמתנה הארוכים ועושים את כל המאמצים כדי לשפר את המענה וזמינות השירות, וכדי לעמוד בעומס הפניות בתקופת משבר זו.
הוספנו נציגים ומעכשיו אנו מקדימים את המענה הטלפוני שיפעל בימים ראשון עד חמישי משעה 07:00 עד 18:00.
איך עוד ניתן לפנות אלינו:
- פנייה באתר האינטרנט - ניתן לפנות אלינו בקישור הזה: https://www.btl.gov.il/About/contact_us/Pages/form.aspx
שימו , פנייה אחת מספיקה, אין צורך לשלוח פניות כל יום - כל הפניות שלכם מאוחדות באופן אוטומטי.
- פגישה עם נציג שירות מהסניף - ניתן לקבוע תור לפגישה טלפונית עם נציג שירות מהסניף בקישור הזה: https://www.btl.gov.il/snifim/Pages/ZimunTor.aspx
אנחנו מבטיחים לכם - עובדי הביטוח הלאומי ׳לא מורידים את הרגל מהגז׳ וממשיכים לעבוד במתכונת חירום כדי שכולם יקבלו את התשלום המגיע להם בזכות ולא בחסד.
כל העדכונים בערוץ הטלגרם הרשמי של הביטוח הלאומי: https://t.me/btlgovil