מורה פרטי ללוג'יק ופרו-טולז

oReN 101

New member
מורה פרטי ללוג'יק ופרו-טולז

אהלן חבר'ה,

אני מפיק מוזיקלי וטכנאי הקלטות ומיקסים עם נסיון של כ-9 שנים. עבדתי 3 שנים ב Waves Aduio , סיימתי קורס Audio Technology בבית ספר לסאונד SAE New‪-‬York והתמחתי ועבדתי באולפנים במנהטן בתור טכנאי הקלטות, מיקסים ופוסט פרודקשיין(Jungle City Studios‪,‬ Engine Room Audio Studios‪,‬ Broadway Sound Studios‪,‬ KMS Studios). יש לי 5 שנים נסיון בתור מורה פרטי לתוכנות הקלטה כמו לוג'יק, פרו-טולס וקיובייס לכל הגילאים (לימדתי ילדים של מוזיקטים בני 10, חבר'ה בגילאי ה20 שהתחילו להתעניין בהפקה ודיג'יים מוכרים בארץ. לימדתי כמה חבר'ה פה מהפורום לפני שעזבתי לחו"ל).

השיעורים הם שיעורים של שעה לפחות ואם התלמיד מעוניין אפשר יותר.

Logic 8&9:
הקלטה, עריכה, עריכת וואקל‪ ,‬תיקון זיופים, תיקון טיימינג, מיקס, הפקה, הגדרות של לוג'יק (הסבר מפורט על כל הנושא סמפל רייט וביט רייט), סימפול בעזרת EXS24, סקוונסינג, פלאגינים של לוג'יק, גרופים, שימוש בסינטים של לוג'יק, אוטומציה, Time Strech, Flex Tool‪,‬ Drum Replacement ,מידי בלוג'יק וחיבור ממשקי מידי לתוכנה, סייד-צ'יין בלוג'יק, קיצורי דרך לעבודה מהירה, Logic Envorment והתקנה נכונה של לוג'יק ועוד.

יש לי תוכנית לפיה אני מלמד ועל הדרך אפשר לגלוש לדברים שהתלמיד מעוניין לדעת. אם אתם מעוניינים לקחת שיעור בו אתם רוצים ללמוד כמה דברים ספציפיים וזהו, אין בעיה.

במהלך השיעורים אני שם דגש על הדברים היותר פופולריים כמו הקלטה של אודיו ומידי, עריכה, שימוש בפלאגינים, אוטומציה ועבודה מהירה ע"י שימוש של קיצורי דרך. נכנס עמוק להגדרות של לוג'יק בשביל שתוכלו להגדיר פונקציות שיעבדו כמו שאתם רוצים.
במהלך השיעור אני נותן כמה טיפים אישיים שעוזרים לעבוד יותר מהר, איך למנוע טעויות ואיך לטפל מהר בבעיות שפתאום צצות במהלך סשן.

Pro-Tools
הלימוד של פרו-טולס הוא דיי דומה ללוג'יק עם יותר דגש על עבודה עם אודיו (הקלטה, כיוון הקלטה, עריכה, עריכת וואקל, time strech) ופחות על מידי.
הקלטה, עריכה, עריכת וואקל, מיקסינג, מאסטרינג, שימוש בפלאגינים, איך לעבוד עם הSend, גרופים, Beat Detective, time stretch , חיבור ממשקי מידי לפרו-טולס, שימוש בסינטים של פרו-טולס, הגדרות של פרו-טולס, סמפל רייט, ביט רייט, קיצורי דרך ועוד.

אחרי כמה שיעורים אתם תכירו את Logic‪/‬Pro‪-‬Tools ותדעו לשלוט בתוכנה, לדעת לעשות כל מה שאתם רוצים לעשות או שמבקשים ממכם לעשות ומהר.

מי שמעוניין:
אורן שלומי
[email protected]
או 0547275764
 
למעלה