מורים לנהיגה בעיר

מורים לנהיגה בעיר../images/Emo73.gif

בשבילי לימודי הנהיגה היו סיוט מתמשך. שנה וחצי של לימודים, 3 תיאוריות ו5 טסטים. פשוט זוועה. מכיוון שמאוד לא חיבבתי את המורה שלי לא אומר כאן את שמו ברבים. רק אציין שלמדתי במזנק ואם תרצו אין לי בעיה לענות לכם במסר. בכל אופן- האם יש לכם המלצות למורים לנהיגה בעיר? יש לכם חוויות מיוחדות? רחובות שאתם שונאים לנהוג בהם/ שנאתם בזמן הלימודים? מקום מיוחד שבו נכשלתם בטסט? חנייה קשה במיוחד? זה הזמן לשפוך.
 

badboy3919

New member
חחח רעיון ממש נחמד ולאור העובדה

שאני נהג חדש אז אני גם אוכל להשתתף בדיון. אז ככה,אני יכול קודם כל להמליץ על המרוה שלי שקוראים לו בני שגב מבית ספר "צמד",מורה רציני,נחמד,מסביר טוב והכי חשוב-הוא לא מדבר בטלפון בזמן השיעור (מה שמרבית המורים עושים וזה מעלה לי את הסעיף לאור העובדה שהם לוקחים לך כל כך הרבה כסף על שיעור ובנוסף לזה עוד מדברים בפלאפון להנאתם...
) אמממ,חוויות מיוחדות?לא זוכר משהו מיוחד,אני זוכר את השיעור הראשון שלי שהיה נחמד (נהגתי מאזור הבית שלי (קרוב לנורדאו) דרך הכביש ליד הרכבת והבית אבות "גיל פז" ובהתלחה לחצתי רק על הגז ואז לאט לאט התחלתי עם הקלאץ' והברקס (כמובן עם עזרה מהמורה),מקרה נוסף שאני זוכר זה שכמעט נכבה לי המנוע באמצע הצומת בגלל שירדתי למהירות מאד נמוכה והייתי בשני אז המנוע כמעט "נחנק" ואז בשנייה האחרונה האצתי והמצכתי לנסוע אבל אני זוכר שכל האוטו קפץ וזה היה אמצע הצומת... אממ והמקרה האחרון הוא בטסט הראשון שזה הקטע שבו נכשלתי (עברתי טסט 2 תיאוריה ראשונה) שהגעתי מרחוב תל חי והגעתי עד הסוף (עד הרחוב שציינתי מקודם וחלק מכירים אותו בשם "ירידת המוות" ואז הייתי צריך לפנות שמאלה ואז באה משאית גדולה ומכאן הסיפור ארוך,היא כמעט פגעה בנו אבל יצאנו בשלום וזה כנראה מה שהכשיל אותי (למרות שאני בטוח שזאת לא אשמתי ואני פעלתי נכון...טוב נו,מישהו אמר סחיטת כסף מצעירים? בקיצור,אחרי 38 שיעורים (שעברו יחסית מהר) אני נהג חדש על כבישי ארץ ישראל ונוהג (עוד יומיים) כבר 3 חודשים לבד! רחובות שאני שונא-רחוב הגליל מהקטע מרחוב ויצמן עד האין כניסה,רחוב שיש בו הרבה תנועה וחונים שם משני הצדיים וכל פעם מחדש אני מפחד לשרוט את האוטו או לקחת למישהו את המראה,ואת רחוב משה דיין (הרחוב עליו אני גר חלקית) בחלק שיש בו את הוילות,הוא בלתי נסבל,יש בו כל מיני בורות וכל האוטו קופץ) וגם את הכיכרות המוזרים שעשו בתחנת הרכבת שצריך לעשות דוקטורט בשביל לעבור את זה בשלום. חניות-נושא יחסית רגיש אצלי למרות שבזמן האחרון זה מתחיל להשתפר,אפשר להגיד ככה שבשני הטסטים לא חניתי במכה אחת... בטסט הראשון פגעתי במדרכה פעמיים ובטסט השני כבר על ההתחלה הוא עשה לי חנייה (באזור התעשייה) שהייתה ליד אוטו שחנה בצורה לא מקבילה למדרכה (מה שהפך את החנייה לבלתי נסבלת) ואז בסוף הטסט הוא נתן לי הזדמנות שנייה ותודה לאל את זה כבר עשיתי איכשהו טוב. זהו,ספרו את החוויות שלכם למרות שנראה לי שמרבית הפורום עדיין לא הגיע לחלק של הנהיגה (הרבה מהחטיבה),ופתאום אני מרגיש זקן,טוב נו... אני אפסיק לדבר...עכשיו תורכם :)
 

nofar17

New member
אוו.

יש לי עוד זמן, אבל אני מתפלאה שאנשים ערים בשעות כאלה
 
בנוגע לחניות,

כמה ימים בתל אביב ואתה אלוף. והכי הרבה דופקים קצת את האוטו של אבא, הוא לא יכעס.
 
נכון לגמרי..

אני מסוגל לחנות חניות שנראות בלי אפשרויות ובלתי חוקיות.. רק בגלל תל אביב.. בשלב מסויים נמאס לי לחפש 20 דקות חניה.. החור הראשון שאני רואה.. אני מכניס לשם אוטו..
 

MrJacKasS

New member
המלצה על מורה

עברתי טסט לא מזמן (כפי שניתן לראות בחתימה שלי) טסט ראשון תאוריה שנייה למדתי אצל אריק מישקין (ביצפר "אריק") כן כן, כולם מכירים אותו כ"ההוא עם האימפרזה" על אף שהוא קצת יקרן (140 ש"ח לשעה), אני ממליץ בחום עליו מורה מצוין, אמין, איכותי, יודע את העבודה שלו, מלמד בנוסף לתאוריה (למרות שזה לא חשוב כ"כ ..) , וכן - יש לו אימפרזה !!!! ואשכרה כל שיעור נהיגה נהניתי . הוא גם לא "מורח" בשיעורים . רחובות שאני שונא לנהוג בהם? רחובות צפופים דו-סטריים עם מכוניות חונות בצדדים..כמו רוטשילד ..זוועה לנהוג שם .. אני רק התחלתי את תקופת המלווה שלי, אז יש לי עוד דרך ארוכה :)
 
זה בגלל שהמורים סוחטים מהתלמידים

כסף, רק כסף, כמו גם טסטרים שמכשילים בכוונה פעם ראשונה טסט כמו שהיה אצלי. בתקופה שלמדתי ב"צמד" (מול הבית שלי) והם עדיין קיימים, היה זה בית ספר טוב עם מורה מצוין, עברתי פעם ראשונה תיאוריה, פעם שניה טסט.
 
אגב, שכן שלי גם למד בבית ספר "צמד"

היה מרוצה מהמורה שלו (שמוליק) מורה מצוין.
 
הממ..

קודם כל אני יציין שאני למדתי לאוטומט בלבד.. אני לא יודע לנהוג בגיר רגיל. הסיבות לכך הן : 1) אני שונא את הקלאץ' ואת הידית הילוכים המזורגגת הזאת , לא שווה את המאמץ 2) אני תמיד תמיד יקנה רק אוטומט. 3) יש לי בעיה של חוסר ריכוז בכביש ( ואני גם יושן רק 5 שעות בלילה ) אני צריך כמה שיותר אוטומט.. אם האוטו היה נוהג בעצמו היה נהדר הכסף היה 140 לשעה , שזה יחסית זול לאוטומט 1 תיאוריה 1 טסט ( אמרתי למורה שהוא מקבל 1000 שקל אם אני עובר.. לא יודע אם זה עזר.. אבל עברתי ) חוויות מיוחדות : פעם אחת נרדמתי על ההגה באמצע השיעור נהיגה.. השיעור היה ב 8 בבוקר והלכתי לישון ב 4 בלילה.. המורה העיר אותי בסטירה והפסיק את השיעור... ובהתחלה לא ידעתי לשלוט על המהירות בכלל.. בשיעור השלישי הגעתי בטעות ל 125 .. כשהוא אמר לי לבלום.. בטעות לחצתי על עוד גז.. וכמעט נתקעתי בקיר המפריד ב 140 קמ"ש.. רחובות שאני שונא לנהוג : כל רחוב שיש בו אנשים.. אני נהג של כביש מהיר , או שטח פתוח ( למרות שפעם אחרונה שהייתי בשטח פתוח.. נתקעתי בעץ ) חניה קשה : בכפר סבא? אין דבר כזה.. אני חונה בתל אביב. באופן כללי אני נהג גרוע במיוחד.. ואין לי מושג איך אני עדיין חיי ולא דרסתי אף אחד , הרסתי עד היום 2 מכוניות , אחת מהן זרקתי השניה עדיין נוסעת אבל תקועה לי בחניה ( אני נותן אותה חינם אם מישהו רוצה ) היה לי מיצובישי ופורד ישנה נכון לעכשיו יש לי פורד פוקוס חדשה.. מודל 2006 , עוד חודשיים אני מחליף אותה ב מרצדס CLK חדשה.
 
לא מבינה במה אתה מתגאה

אתה מהווה סכנה לחיים שלך אבל יותר חשוב מזה, לחיים שלי. ממש לא מקום לפרס או לגאווה- רד מהכביש מהר ואם אתה לא יכול בלי רכב תיקח מונית. רק אל תהרוס לי או לקרובים שלי את החיים.
 
../images/Emo6.gif את צודקת לגמרי..

הממ אני לא ראיתי איפה אני מתגאה בזה שאני נהג גרוע.. אבל אם זה מה שניתן להבין מההודעה שלי , בסדר. בכל מקרה.. אני אף פעם לא נוסע כשאני עייף מדי.. לפעמים אני פשוט נוסע 2 דקות לרכבת אם אני לא מסוגל לנהוג בכלל , או לוקח מונית וכו' אני אף פעם לא עובר על חוקי תנועה , תמיד עוצר בעצור.. תמיד נוסע במהירות המותרת , אף פעם לא חותך אף אחד , תמיד מאותת וכו' (יוצא דופן זה חניה.. אני חונה איפה שאני רואה שנוח לי... כל עוד זה לא מפריע לאף אחד חוץ מהפקחים שמרווחים עוד כמה שקלים ) הבעיה היחידה שלי זה חוסר ריכוז והעייפות.. וזה אין מה לעשות אבל אני משתדל.. מבחינת הבטיחות האישית שלי.. המכונית שלי מאד בטוחה.. 5 כוכבים בתקן אירופאי.. , יש לי 4 כריות אוויר מכל כיוון ואני לובש תמיד חגורת בטיחות.
 

Super Chuly

New member
הממממ

אני לומדת עם מורה בשם שלמה כהן (אני כבר בשיעור 20, בערך), שהוא ממש נחמד, ואני מתקדמת בקצב ממש לא רע (ואפילו נראה לי שאני לא כזאת נהגת גרועה, אלא אולי ההפך...), לכ אני ממליצה עליו. מה שכן, אני ממש צריכה להגיע לעשות תיאוריה בקרוב, כי עוד מעט אני מסיימת את מינימום השיעורים (28 שיעורים), וכדאי שיהיה לי תאוריה למקרה שירצו להגיש אותי בקרוב לטסט. בהצלחה לכל הלומדים, הנבחנים ואלה שכבר יש להם את הרשיון (איזו קנאה!!!) ליהי :)
 
ליהי, את תזניחי

אני עשיתי תאוריה מאוד מאוחר וזה היה ממש ממש לא טוב כי זה גם מעקב את המורה בללמד אותך כל מיני דברים. גשי לתיאוריה כבר!
 
ובמיוחד שתאוריה זה כל כך קל..

לא זכור לי שלמדתי לזה.. הכל מהגיון ודרך השלילה. אני בטוח שליהי תצליח בקלות.
 

Super Chuly

New member
שניכם צודקים!

זה מאוד פשוט, ונשאר לי עוד פחות מרבע ספר ללמוד ()המורה אמר לי לדלג על המכונאות, כי זה כמעט לא מופיע), אבל עם כל הלחץ של העבודה אני לא מסוגלת להביא את עצמי לזה, לפחות לא בשבועיים הקרובים, וזה באמת מאוד טיפשי מצדי, מקווה שאני לא אדפק מזה יותר מדי... ליהי :)
 
וואו איזה שעות אתם כותבים כאן?

אתם לא עייפים? לצערי אני לא יכולה לענות לכם בזמן אמת אבל מזל שזה פורום שאפשר כל שעה לכתוב כאן. בכל זאת אני ממש נהנית תמשיכו חזקו ואמצו ממני הארה
 
ואי, בדיוק מתאים לי..

אני נהג חדש במשך כמעט חודשיים. את שמו של המורה שלי אני לא ארשום, כי גם אני לא מחבב אותו במיוחד. בכ"מ, אני שונא את אזור השוק בוויצמן, זה אחלה אזור להכשיל עליו בטסטים.
 
למעלה