מיקי בר אור
New member
מושגים בסיסיים בתפישת בריחות
מה אולריך חשב לעצמו??? "אני אקפוץ לבד 50 ק"מ מהפיניש, יש עוד 2 הרים קטנים בדרך, אבל לא נורא, נתגבר עליהם בעזרת כמה רוכבים שברחו וקרעו את עצמם בבריחה, הם בטח יעזרו לי להגיע ראשון לסיום".... בורח לבד, כשמאחוריו 2 קבוצות חזקות (USPS, CSC) שממש לא מעונינות לקרב אותו לפודיום, הם כבר הבטיחו לעצמם את המקומות 1,2 בטור. בררווור שיתפסו אותו, כי אם הוא היה מספיק חזק כדי להחזיק בבריחה של 50 ק"מ עם 2 עליות קשות באמצע, הוא ממזמן היה בפער של 10 דקות מהשאר, אבל בכיוון השני עם חולצה צהובה על הכתף. לגבי שיתוף הפעולה בין CSC לפוסטאל- נראה דיי ברור שישתפו פעולה לשתי הקבוצות יש אינטרס למנוע מטי-מובייל לשפר את מקומם בדירוג הכללי, בפרט שכנראה באסו וריס יודעים משהו שאנחנו לא יודעים- כמה טוב/לא טוב באסו בנגד שעון לעומת אולריך וארמסטרונג. אם הוא ממש טוב, כנראה מישהו עשה לו משהו כדי למנוע ממנו לברוח לארמסטרונג ואולריך. אם הוא מאבד זמן-דקות לשניהם (או רק לארמסטרונג) בנג"ש האישי ביום שבת, ברור לחלוטין ההמנעות שלו מבריחה, וכנראה הוא באמת לא היה מספיק חזק כדי להתקיף את ארמסטורנג בהרים. כמו שכבר כתבתי כאן- טור מנצחים בסיומות פסגה בהרים (כי שם החזקים מגיעים ראשונים ולא יכולים להיעזר בקבוצה שמושכת אותם במישורים וירידות) ובנג"ש... ביום בו יש הרבה הרים אבל אין סיום בפסגה- לא מנצחים טור. לאולריך חזרו הרגליים מאוחר מדיי ולבאסו כנראה יש עוד על מה להתאמן, באסו הוא לא "תוקפן" כמו ארמסטרונג הוא יותר טיפוס של "עוקב" יהיה מעניין לראות אותו מתקיף. מוסאשי כתב: Timing is everything גם התקפות צריך לדעת לתזמן נכון, אפילו אם אתה החזק ביותר.... כל הכבוד לברוניל וקבוצתו על קור הרוח והתזמון המושלם, לא רק שהם לא רדפו אחרי אולריך, הם העלו קצת רק כשהיו מוכרחים, כדי שיתעייף היטב לקראת הסיום... זה רשום בספר הטקטיקה, פרק ג' תחת הכותרת "איך לתפוס בריחות"...
מה אולריך חשב לעצמו??? "אני אקפוץ לבד 50 ק"מ מהפיניש, יש עוד 2 הרים קטנים בדרך, אבל לא נורא, נתגבר עליהם בעזרת כמה רוכבים שברחו וקרעו את עצמם בבריחה, הם בטח יעזרו לי להגיע ראשון לסיום".... בורח לבד, כשמאחוריו 2 קבוצות חזקות (USPS, CSC) שממש לא מעונינות לקרב אותו לפודיום, הם כבר הבטיחו לעצמם את המקומות 1,2 בטור. בררווור שיתפסו אותו, כי אם הוא היה מספיק חזק כדי להחזיק בבריחה של 50 ק"מ עם 2 עליות קשות באמצע, הוא ממזמן היה בפער של 10 דקות מהשאר, אבל בכיוון השני עם חולצה צהובה על הכתף. לגבי שיתוף הפעולה בין CSC לפוסטאל- נראה דיי ברור שישתפו פעולה לשתי הקבוצות יש אינטרס למנוע מטי-מובייל לשפר את מקומם בדירוג הכללי, בפרט שכנראה באסו וריס יודעים משהו שאנחנו לא יודעים- כמה טוב/לא טוב באסו בנגד שעון לעומת אולריך וארמסטרונג. אם הוא ממש טוב, כנראה מישהו עשה לו משהו כדי למנוע ממנו לברוח לארמסטרונג ואולריך. אם הוא מאבד זמן-דקות לשניהם (או רק לארמסטרונג) בנג"ש האישי ביום שבת, ברור לחלוטין ההמנעות שלו מבריחה, וכנראה הוא באמת לא היה מספיק חזק כדי להתקיף את ארמסטורנג בהרים. כמו שכבר כתבתי כאן- טור מנצחים בסיומות פסגה בהרים (כי שם החזקים מגיעים ראשונים ולא יכולים להיעזר בקבוצה שמושכת אותם במישורים וירידות) ובנג"ש... ביום בו יש הרבה הרים אבל אין סיום בפסגה- לא מנצחים טור. לאולריך חזרו הרגליים מאוחר מדיי ולבאסו כנראה יש עוד על מה להתאמן, באסו הוא לא "תוקפן" כמו ארמסטרונג הוא יותר טיפוס של "עוקב" יהיה מעניין לראות אותו מתקיף. מוסאשי כתב: Timing is everything גם התקפות צריך לדעת לתזמן נכון, אפילו אם אתה החזק ביותר.... כל הכבוד לברוניל וקבוצתו על קור הרוח והתזמון המושלם, לא רק שהם לא רדפו אחרי אולריך, הם העלו קצת רק כשהיו מוכרחים, כדי שיתעייף היטב לקראת הסיום... זה רשום בספר הטקטיקה, פרק ג' תחת הכותרת "איך לתפוס בריחות"...