מותו של דאגלס אדמס

מותו של דאגלס אדמס

ביום א השבוע הלך לעולמו הסופר המהולל דאגלס אדמס מחבר חמשת החומשים של המדריך לטרמפיסט בגלקסיה ומאז אני שרוי בדיכאון עמוק שלא היה מבייש את מרווין. חוץ מזה אני עובד במקומות מסוכנים בשטחים ואני בפחד מתמיד שמא היום זה היום שאני לא חוזר הביתה. מה שלא מוסיף לי במיוחד למצב הרוח הכללי. אני אומנם בא מהתחום של רפואה אלטרנטיבית ואני מטפל בעצמי ברייקי וגם מקבל טיפולים בשיאצו אך זה רק עוזר להקל רגעית. נכון - לפעמים הסנדר הולך יחף אך מצינו בגמרא מסכת ברכות דף ה` עמוד ב`:תלמוד בבלי מסכת ברכות דף ה עמוד ב רבי חייא בר אבא חלש (היה חולה) על לגביה (בא לבקרו)רבי יוחנן. אמר ליה (לו): חביבין עליך יסורין? אמר ליה: לא הן ולא שכרן. אמר ליה: הב לי ידך! יהב ליה ידיה ואוקמיה (נתן לו את ידו והקימו ממחלתו). (ויום אחר)רבי יוחנן חלש, על לגביה רבי חנינא. אמר ליה: חביבין עליך יסורין? אמר ליה: לא הן ולא שכרן. אמר ליה: הב לי ידך! יהב ליה ידיה ואוקמיה. אמאי?(מדוע) לוקים רבי יוחנן לנפשיה! (שיקים רבי יוחנן את עצמו - הרי הוא יודע כיצד)- אמרי (אמרו): אין חבוש מתיר עצמו מבית האסורים. כמו אז כך היום: אין חדש תחת השמש - אני אומנם יודע איך לטפל באחרים אך אני אינני יודע כיצד לעזור לעצמי. אשמח לקבל עצה ידידותית מכל אדם - מכל מלמדי השכלתי. אוריאל מעוז רייקי מאסטר
 

taltallim

New member
שלום לפורום החדש...

ומזל טוב על הלידה... נשמע מבטיח - כמו תמיד - בהתחלות... ואוריאל, לא יודעת לגבי רייקי - וגם המאסטר, אצלי התואר הזה ואחרים דווקא מתחום אחר (חחחח....) אבל שומעת את החרדה שלך ושמא צריך לומר פחד שכן יש לו סיבה אוביקטיבית ומעוגנת היטב במציאות המטורפת והבלתי צפויה הזאת. ואולי זה המפתח להבנה (לא בטוחה לגבי הטיפול...) מצבים ומקומות שבהם אנו מרגישים שאין לנו שליטה בהם, שאנו בהם חשים חסרי אונים... הם מצבים קשים, מפחידים, מתסכלים... אז אולי... מה שמנסה לומר שכאשר שם - לאמץ גישה מאד פרקטית, קונקרטית שבמרכזה עומדת היכולת שלך (אני מניחה המקצועית???) שתרגיש אמונה שלמה בקומפיטנטיות שלך... נכון שבבית אח``כ - ישנה התפרקות... ואז לנסות ללמוד לקבל את הצדדים האלה גם כן בסובלנות, הבנה וסלחנות... ואולי גם יש מקום לחשוב מחדש... על מקום עבודה אלטרנטיבי??? בהצלחה תלתלים (שדף הגמרא... הרס אותה לגמרי)
 

גיל.

New member
אוריאל...

אני מקווה שתתגבר על מותו של הסופר האהוב, ואל תשכח - יצירותיו נשארות עמנו, כולן! כל הגיבורים שאהבנו נשארים כאן. הם לא הולכים לשום מקום! אל תשכח גם שאת הספר האחרון והשישי בסדרה לא כתב הוא אלא מישהו אחר כתב בשמו... כך שגם ליצירות עוד יש תקווה!!! לגבי העבודה, אני משוכנע שבעבודה החדשה שאתה מוצא בקרוב יהיה הרבה יותר בטוח. היית במצבים מסוכנים מאוד ותמיד שרדת! אל תדאג! ``עוזי`` שומר עליך... חברך, גיל.
 
למעלה