מותר לפעמים קצת לכעוס?

מותר לפעמים קצת לכעוס?

כמה שאני אוהבת אותו, המון שנים אנחנו ביחד. אבל לפעמים שאנחנו מתווכחים, המילים דוקרות כמו סכין. איך זה שבן הזוג תמיד הכי פוגע?
 

open space

New member
כי רק מי שאת הכי אוהבת יכול לגרום

לך את הכאב הכי גדול. תחזיקי מעמד
 

ShirShir

New member
קבלי חיבוק../images/Emo24.gif

צריך לזכור שהרבה פעמים במצבי לחץ, כעס וסערת רגשות, נאמרים לעיתים דברים שאנו מצטערים שנאמרו מתוך להט הרגע. קורים הרבה מצבים של אי-הבנות בין בני זוג, כי למרות הכל אנחנו שונים וחושבים אחרת... מקווה שלא תריבו ולא תכעסו הרבה. אבל זה בהחלט מותר. תנסו לדבר על זה, להבין אחד את השני, לסלוח ולהירגע. שיהיה לכם רק טוב!!!
 

רוקירו

New member
הבן זוג הכי פוגע

כי הוא הכי מכיר אותך. הוא מכיר את הנקודות חלשות שלך כמו החזקות. הוא ראה אותך צוחקת, בוכה, כועסת..... בטח שהוא הכי פוגע... איך לא?
 

S i r i u s

New member
לדעתי למרות שהבן זוג מכיר אותך הכי

בעולם ויודע את כל נקודות הטורפה שלך הוא לא צריך להישתמש בזה כדי לפגוע בך. אולי תדברי איתו? תסבירי שלפגוע אחד בשני לא יעזור לפתור כלום.
 

seeyou

New member
המילים דוקרות כמו סכין-../images/Emo45.gif

זה מזכיר לי סיפור קטן אבא מנסה לחנך את הילד שלו נותן לא חבילה של מסמרים ואומר לו -כול פעם שאתה מעליב או מדבר לא יפה,תתקע מסמר בקרש הזה.. לאחר כמה ימים,הילד חוזר,נגמרו לו המסמרים.. עכשיו,אומר אבא שלו, כול פעם שאתה מבקש סליחה, תוציא מסמר אחד.. שוב עוברים הימים והילד אומר ...גמרתי להוציא את כולם האב לוקח את הבן ומראה לו את הקרש מלא חורים אתה רואה,למרות שאתה,ביקשת סליחה, הוצאו המסמרים, החורים נשארים לנצח! The real art of conversation is not only to say the right thing at the right time- but also to leave the wrong thing unsaid at the most tempting moment. יוסי
 
יופי של סיפור, אני מכירה אותו בגרסה

קצת שונה על זוג שבא לרב והוא אומר להם לתקוע את המסמרים. בהחלט מעורר מחשבה.
 
את מכירה אולי שיר של סימון וגרפונקל

שבו הם שרים "אני סלע, אני אי, אף אחד לא יכול לגעת בי..." זו הדרך הכי טובה להימנע מפגיעה. אבל איזה מחיר משלמים על זה? ככל שאת נפתחת יותר לאדם כך יכולת הפגיעה שלו בך יותר גדולה. זה נכון לגבי הורים, משפחה, ילדים, חברים וכמובן בני זוג. ככל שאדם קרוב יותר אלייך הוא גם יודע יותר את נקודות התורפה שלך ועל איזו כפתורים ללחוץ כדי שתקפצי. החוכמה היא לא לנצל את הידע הזה ולהימנע מלתת מכות מתחת לחגורה, גם כשכועסים. ואת זה צריך ללבן לא בשעת כעס, מה הקווים האדומים אותם לא עוברים גם בשעת כעס. כי הכעס יתפוגג, הפצע יגליד אבל הצלקת תישאר.
 

יעלעל

New member
כשכתבת

שיר של סיימון וגרפנקל, חשבתי שאת מתכוונת דווקא לשיר אחר. השיר על התדרדרות במדרון, ככל שמתקרבים יותר מתחלקים. יש שם בית על זוג ויש על אב ובן. משום מה נזכרתי בזה. האבא בא מרחוק לראות את הבן שלו ולהסביר לו מדוע עשה כמה דברים שעשה, הגיע, ראה את הילד ישן וחזר את כל הדרך חזרה... לפעמים עושים דברים בלי שמתכוונים אבל ברור שככל שיותר קרובים זה יותר פוגע. גם אצל ילדים והורים זה ככה. יעל
 
מכירה את השיר ההוא ואכן הוא גם מבטא

משהו חשוב, איך אנחנו מנסים להגיע לאהובינו אבל לא מצליחים.
 

s h i r k u s h

New member
אומרים...

אומרים שלפעמים מילים יכולות להיות פוגעות יותר מהמכות הכי כואבות בעולם.... מאמינה שזה נכון, במיוחד שזה מגיע ממישהו שכל כך אוהבים. לפעמים תוך כדי להט הויכוח, יוצאים דברים שלא התכוונו שייצאו ויצאו מתוך כעס ועצבים- אולי שווה לשוחח איתו ולהבהיר לו שאת נפגעת מהמילים שלו בעת ויכוחים וכו'.
 
למעלה