נימוקים טובים?
הזמנתי טכנאי אינטרקום / אזעקות לכמה תיקונים בבית.
הגיע, נאבק כ4 שעות למצוא את הבעיה, ולאחר שפתר, בקושי הסכים לקבל כסף כי "לא עשה כלום, רק חיבר כמה חוטים", ועוד התנצל שלקח לו הרבה זמן.
אז ביקשתי ממנו שיבדוק תקלה נוספת. אמר שהוא חושב שיצטרך להחליף את כל המודול, ונתן הערכת מחיר, אליה הסכמתי. הגיע למחרת, עדכן שבדק ומצא שבכ"ז אפשר להחליף רק חלק תקול בתוך המודול, ולקח כרבע מהמחיר אותו הציע תחילה.
מניסיוני, ממש לא סוג השירות המקובל במקומותינו.
אז חשבתי, ש:
א. אולי אחרים שצריכים בעל מקצוע אמין יוכלו להעזר בניסיוני,
ו-
ב. שאפשר גם לומר מילה טובה איפה שמגיע.
האם אלה נימוקים ממש טובים?
לא יודע.
ולא רוצה שיחשדו בי שנרשמתי לתפוז ב2008, וכתבתי מפעם לפעם גם בפורום הזה*, רק כדי לפרסם את עצמי ב2020. מי יתנני כזה תכנון ארוך טווח
.
[*כן, גם בפורום זה, למשל-
2010 -
http://www.tapuz.co.il/forums/viewmsg/66/141423303/אנשים_וחברה/צרכנות
2011 -
http://www.tapuz.co.il/forums/viewmsg/66/153447379/אנשים_וחברה/צרכנות
2014 -
http://www.tapuz.co.il/forums/viewmsg/66/175139346/אנשים_וחברה/צרכנות
2016 -
http://www.tapuz.co.il/forums/viewmsg/66/181364150/אנשים_וחברה/צרכנות ]