מזגן אלקטרה - זכויות בעקבות ביטוח
ב 2011 קנינו מזגם אלקטרה אינברטר 27, אז דגם הדגל של אלקטרה. מרגע ההפעלה התחילו הצרות, ביקור טכנאי כל שבועיים. עם סיום האחריות ומהפחד מהתקלות, עשינו ביטוח ל 5 שנים בעלות של 4000 ש"ח. כמובן שהצרות לא נגמרו, המון אגמת נפש, המון ימים ללא מזגן. בתחילת מרץ השנה, כאשר נשארו שנתיים מתקופת הביטוח, המזגן שוב התקלקל (זה הפעם מי יודע כמה!). היות ולא נמצא חלקי חילוף לתיקונו, הוחלט ע"י צוות השרות להחליף את המזגן בחדש. על ההחלפה חייבו אותנו ב- 1000 ש"ח, תשלום עבור מנוף להעלאת היחידה לקומה שנייה. לאחר שהיחידה הועלתה, התברר לי שהמזגן החדש שיותקן הוא מדגם קלסיק 35, שנת ייצור לפני 2017, דגם הבסיסי של אלקטרה ולא דגם האינברטר היוקרתי שאותו החליף. המזגן החדש אמנם תקין תפעולית מבחינת חימום/קירור, אבל גדול יותר ומכוער יותר מהדגם אינברטר שהיה לנו וכל כניסה לעבודה זה כמו קטר שנכנס לתחנה......
ברצוני לשאול את הפורום אם ומה הזכויות שלי לפיצוי במקרה זה ? עדיין אני מבוטח לשנתיים בתשלום שכבר שילמתי והמזגנים החדשים מקבלים 7 שנות אחריות עם הרכישה. פניתי בדוא"ל לשירות אלקטרה, לא קיבלתי כל התייחסות.
אשמח להתייחסותכם.