מזל טוב, ושאלה ברשותכם

BlackUnicorn

New member
מזל טוב, ושאלה ברשותכם

קיבלתי שני לילות באחד מהמלונות הבאים, ואני מתלבטת לאיזה ללכת יחד עם בן זוגי (יש לציין ששנינו בני 20): שרתון מוריה ים המלח או שרתון סיטי טאואר מישהו היה באחד מבתי המלון האלו? יש המלצות/הערות/הארות? ים המלח רחוק לנו מעט, אך יש בו בריכה מקורה, בריכות מלחים, גופרית וכו' (השאלה היא אם לא יהיו יותר מדי מבוגרים שם...) מצד שני, סיטי טאואר קרוב , אך מה אפשר כבר לעשות בו? (בריכה חיצונית מחוממת? לא יודעת אם יצא לנו). כמובן שבאיזור הזה בסופ"ש יש מסיבות ומקומות לצאת אליהם ככה שכאן יש יתרון. אז מה אתם אומרים? לאיזה מלון עדיף ללכת, מנסיון שלכם? תודה מראש!
 

ה דרומי

New member
שאלת וגם ענית לעצמך נכון מורי הים

המלח לרוב מבוגרים מגיעים לשם והוא קצת מרוחק משאר המלונות שנמצאים טיפה יותר צפונה. אבל מה אכפת לכם לצאת קצת ולנוח אין לכם
יש אגד. השני האם או בתל אביב? או רמת גן? נכון קרוב יותר ל"אקשן" אבל עם כבר סופ"עש ועוד בזוג? צאו קצת מהשיגרה ו"רדו לנוח בים המלח תהנו ו
 

BlackUnicorn

New member
נכון מה שאמרת ותודה רבה, אך רציתי

לדעת יותר מבחינת מי שהיה במלונות ומכיר אותם, ואולי יכול להשוות מבחינת היחס, איכות, האם יש מועדון לילה כלשהו בתוך המלון וכו'. בקיצור, רציתי דעה של מישהו עם נסיון במלונות האלה :)
 

gwerko

New member
סיטי טאואר

אני הייתי בסיטי טאואר והמלון מאוד עיסקי, חדרים קרים כאלה ולא רומנטיים אבל אפשר ללכת לבילוי בת"א ולחזור בבוקר ואז לא רואים איך החדר מעוצב. בים המלח לא הייתי אבל נראה לי שעכשיו היא תקופה למבוגרים יותר ואין לאן לצאת לבלות . אני הייתי הולכת על הסיטי טאואר .
 
למעלה