זה מה שכבר עשיתי, זה עובד להרבה מהבסיס--
-- חוץ מארמדה
אחרי הסיבוב הרגל לא עולה כמו שצריך, ואם מנסים שתעלה הסיבוב נדפק. ושמירת המבט? איפה אני ואיפה המבט.. קשאדה זה כיף כשאחרי שהתאמנּו בַּשלבים מוסיפים סגנון.. ואז כל השלבים הופכים לשלב אחד כזה רציף. או יותר נכון, מרגישים כאילו התרגיל הפך להיות של שני שלבים: מתיחת קפיץ ושחרור שלו. זה כיף. אבלתודה
נ.ב. אגב, שים לב שיש קשאדה מכל מיני התחלות.. השלוש הנפוצות למתחילים זה מאנטרדה (פרללה > אנטרדה > הצלבה של רגל אחורית לקדמית > בעיטה, עם השלבים שפירטת במקומות המתאימים), מפרה טרס (מה שתיארת, לפעמים עם עוד דגש על ההתחמקות) ומשהו באמצע, שמג'ינגה לוקחים רגל אחורית חצי צעד, שמים רגל קדמית במקום ממנו רוצים לבעוט, הצלבה ובעיטה. זה קצת יותר מתוסבך אבל יותר מדויק מבחינת היחס למי שאתה משחק איתו, ונותן לך לאלתר ולקבל אינטואיציה. כשעושים מפרה טרס הוא יכול לזוז צעד אחד הצידה וכבר זה לא שווה הרבה.. מאנטרדה הוא יכול להתקרב טיפה.. פה יש כוונונים.