זה גם מה שאני חושב, למען האמת...
תראי, נכון שברגע שזה מגיע לרדיו זה אומר שהם נהיים יותר מינסטרים ממה שהם היו קודם. השאלה היא מה זה אומר היום "מיינסטרים"? אל תשכחו שאנחנו מדברים על עידן שבו לורדי זוכים באירוויזיון,בשם האלים הפיניים הקדושים !!
עידן שבו אוונסנס הם כבר נורמה לחלוטין וגרין דיי מככבים במצעד הפזמונים . תעשו טיול קטן בהסטוריה (לא, אני לא מכניס את עצמי - אני רציני...) בשנות ה-50 אלוויס היה מהפכני, החיפושיות היו נישה ועד שהם נכנסו למצעדי הפזמונים לקח זמן. בן גוריון לא הרשה להם לבוא לארץ בטענה שהם "ישחיתו את הנוער". בשנות ה-70 לד זפלין וגי'מי הנדריקס עשו מהפכה לא קטנה בתפיסת העולם של המוסיקה ובסוף שנות ה-70 תחילת שנות ה-80, המטאל נכנס ועשה רעש לא קטן ברדיו. בתחילת שנות ה-90 גאנז,מטאליקה וזירת הגראנג' נכנסו חזק, אבל ברדיו לא השמיעו אותם עד אמצע שנות ה-90 ,אז הם פתאום הפכו להיות יותר מיינסטרים. זה לא כאילו ש"TEN" שלא פרל ג'אם השתנה,פשוט המוסיקה מסביב השתנתה והעולם היה יותר "בשל" לשמוע מוסיקה כזו, זו שפעם היו מגדירים את מי ששמע אותה "פריק". אז עכשיו אותו תהליך קורה עם הסימפוני ... אוונאסנס נכנסו מאוד חזק, פתאום "פרוזן" של WT מוביל ב מצעדי הפזמונים באירופה וזה היה רק ענין של זמן שהוא יגיע גם לארץ ולא פלא שמכאן ישמיעו גם את נייטוויש. זה לא אומר שנייט התמסחרו, זה גם לא אומר שהם ניהו יותר פופיסטים או פחות נישה, זה אומר שהאקלים המוסיקלי בארץ ובעולם היום יותר מוכן לשמוע דברים כמו סימפוני מטאל... אני לא יודע אם צריכים להיות שמחים או לא בגלל זה, אבל אני בטוח לא אבכה כשאני אשמע פתאום את SS או את ווישמאסטר (כן בטח...) בגלגל"צ. ד"א - רק שתדעו - רדיו דרום כבר התקשרו אלי והם רוצים גם להשמיע משהו של נייט, כנראה אמארנת' או אוה.זה עוד לא נסגר, הם צריכים לקבל את הדמואים הרשמיים מהליקון,אבל זה בדרך...