מזל טוב לפורום

מזל טוב לפורום ../images/Emo39.gif

אני מאוד נהנית מהרכבת פאזלים, מאז שהייתי קטנה. כיום אני עושה את זה פחות, פשוט מחוסר זמן, אבל מדי פעם אני והחבר מחליטים שבסופשבוע נפנה את הזמן, ונרכיב איזה פאזל ראוי... לאחרונה החלטנו שנשלב את זה עם צורך נוסף: יש לנו קיר בסלון שדורש תמונה גדולה ויפה. אבל כל הפוסטרים והרפרודוקציות שראינו הם נורא בנאליים, וגרוע עוד יותר הם הדברים המוצעים באיקאה. בסוף החלטנו לרכוש פאזל גדול של תמונת אמנות מרשימה ופחות מוכרת, להרכיב אותו ולמסגר אותו כתמונה, פשוט כי ההיצע בתחום הוא די גדול. בנתיים אנחנו מנהלים חיפושים אחר התמונה המתאימה...
 

Puzzluna

New member
תודה רבה וברוכה הבאה.....

מה גודל הפאזל שאתם מחפשים?
 
פאזל הקאפלה הסיסטינית ברומא

לפני שנה וחצי טיילנו עם הילדים שלנו באיטליה וכמובן היינו במוזיאון הותיקן. כשהבן שלי הגדול (אז בן 17) ראה את התמונות על התיקרה הוא פשוט נדהם ואמר שזה הדבר היפה ביותר שראה. ואז באותו רגע אמר: את הפאזל הזה אני רוצה שתעשי לי לקיר בחדר. לצערי הרב, ברגע של שטות, לא קניתי את הפאזלים שמכרו שם בחנות המזכרות. חוץ מזה, לא נראה לי שיש לי קיר מספיק גדול לכל ציור האומנות. התמונה הכי נדושה שאפשר למצוא בפאזלים מהסדרה היא התמונה עם אצבע של "בורא עולם" עם האדם הראשון. אבל לדעתי יש תמונות יפות יותר. האם משיהו אחר עשה פעם פאזל שמבוסס על הציור בקאפלה?
 

Puzzluna

New member
קיר מספיק גדול....

לי יש פאזל 9000 חלקים של מגדל בבל, שאין לי מקום לעשות אותו ואין לי מקום לתלות אותו. גודלו מטר תשעים ושתיים על מטר שלושים ושמונה!!! תדמיינו את התמונה המצורפת בגודל של יותר ממיטה וחצי אך קטן במעט ממיטה זוגית. אני מקווה שפעם יהיה לי את הזמן והמקום להרכיב אותו, זה הולך להיות פרוייקט.
 
וואו - איזה פאזל ענק

איך לקוחים כזה דבר למיסגור?
רעיון לשירשור חדש - איך מעבירים פאזל מהבית ועד לחנות המסגרות. יש לי כמה סיפורים מצחיקים על הנושא....
 

Puzzluna

New member
מיסגור.... ../images/Emo45.gif

אשמח אם תפתחי שרשור חדש בסיפור, הכי כייף לשמוע סיפורים.... אצלי מיסגור הפאזלים עבר ללא תקלות משום שהבאתי אותם מודבקים כבר.
 

Puzzluna

New member
פאזלים של אמנים...

לאחרונה הגיע לארץ מבחר גדול מאוד של פאזלים של יצירות אמנות. בקולקציה אפשר למצוא את: לאונרדו דה וינצ'י, קלוד מונה, סלבדור דאלי, רנואר, ואן גוך, פיקאסו, קנדינסקי, גוגן, בוטיצ'לי ועוד הרבה אחרים. זה לחלוטין עניין של טעם אישי. לי לדוגמא יש שלושה פאזלים כאלה ממוסגרים בבית, בתמונה המצורפת רואים את הפאזל שתליתי בחדר שינה ושמו הוא: Ask me no more שמיסגרתי במסגרת עץ עבה ירקרקה בסגנון עתיק.
 
אני עושה רק תמונות של אומנים

כרגע אני עובדת על אומן אמריקאי בשם - CHARLES WYSOKI. תמונות יפיפיות. לא ידעתי עד כמה הפאזלים שלו הם בביקוש בארה"ב עד שלא קראתי לא מזמן באחד מהאתרים כמה קשה להשיג היום את התמונות שלו. רק חבל שאין לי איך לסרוק את התמונות לתוך המחשב שלי....
 

Puzzluna

New member
CHARLES WYSOKI

עשיתי חיפוש בגוגל ומצאתי כמה תמונות שלו. אכן תמונות מרשימות (מאוד לטעמי). את יכולה למצוא את התמונות לפי שם הצייר ולהראות לנו על מה את עובדת. איפה קנית את הפאזלים?
 
הנה התמונה הראשונה שסיימתי

אבל שחסרו לי 3 חלקים.... הוא נקרא: In Spring, An Old Man's Fancy,
 
זה בתכנון!

זוכרת את הסיפור על שרות לקוחות? אז זה בקשר לפאזל הראשון. אני אשלים את 3 החלקים שחסרים לי, בינתיים ישלחו לי מחו"ל פאזל חדש לחלוטין על זה שחסר לי חלקים ואסיים את השני שכבר קניתי אז יהיה לי סה"כ 3 מאותה סדרה. את כולם קניתי בחנות של TARGET בארה"ב והם עלו לי פחות מ- $10 כל תמונה! שווה, לא? אני שוקלת אם להזמין דרך האינטרנט עוד פאזל רביעי שיהיה לי כמו מיני סידרה על הקיר, ואבקש מאחותי שתביא לי את זה כשתבוא לבקר מארה"ב בסוכות.
 
למעלה