מזל טוב ל - ayumi hamasaki ליומהולדתה ה 30!!!

ayumi3000

New member
מזל טוב ל - ayumi hamasaki ליומהולדתה ה 30!!!

היום לפני 30 שנה נולדה אחת מהזמרות הכי גדולות שיש - איומי האמאסאקי!! היא כבר זמרת 10 שנים ולא מזמן היא שיחררה אלבום לכבוד כך (~A COMPLETE ~ALL SINGLES) שהיה מקום ראשון באוריקון היומי, שבועי, ואפילו חודשי וזה האלבום הכי מוכר של ספטמבר 2008 ביפן! הוא כבר מכר יותר מ 700,000 עותקים ואפילו אחרי 10 שנים כ"כ הרבה אוהבים אותה ושומעים את המוסיקה המדהימה שלה! חודש הבא היא מסיימת את סיבוב ההופעות שלה שהתחיל באפריל ומסתיים בשני בנובמבר בהופעה בטיוואן (כן-כן גם מחוץ ליפן שומעים את המוסיקה המדהימה שלה). בהחלט מגיע לה ^_^. בואו נאחל לה המון מזל טוב, בריאות אושר והצלחה רבה עם המון אהבה!!!!!!!! ואני גם מודה מאוד על העבודה הקשה שהיא משקיעה במוסיקה ובהופעות שלה. お誕生日おめでとうあゆ!!!
 
וואלה?? מזל טוב!!

שיהיה לאיומי הרבה מזל טוב!! אני שמח שיצא לי להכיר את איומי ואת השירים שלה, כי היא יוצרת ממש טובה! יש לה אחלה בלדות, וקול מאוד ייחודי!! אז שיהיה לה הרבה מזל טוב, והמשך קריירה מוצלחת עם הרבה בלדות יפות כרגיל!! =)
 

yaelcywiak

New member
מזל טוב

ושתזכה רק לבריאות ולנישואים וילדים והרבה, הרבה, הרבה, הרבה שירים חדשים!!! ושלא תשתכר יותר מידי היום בערב XD
 

nadav1232

New member
../images/Emo65.gifמזל טוב איו!!!!!!!!../images/Emo65.gif

איומי!!!! מזל טוב עד 120!!
! אני ממש מקווה שהיא תמשיך להיות תמיד זמרת מדהימה, מצליחה, מאושרת בדיוק כמו עכשיו!! לדעתי היא הזמרת הכי טובה שיש בכל העולם הזה.. היא באמת הכי משקיעה בשביל כל המעריצים וממש מגיע לה כל הכבוד על כל זה! אז אני מאחל לה שהיא תמיד תהיה מאושרת, בריאות, והרבה אהבה!
ayumi hamasaki - NO.1!!!
 

miliOHyes

New member
מ ז ל טוב

ממ כן הסינגל שלה גם בכלל איומי היא זמרת מוכרת כמעט בכל העולם^^ איומי הכוסית הזאת אחאחאחאחא מ ז ל טוב ועוד המון המון איומי? א ו ה ב י ם א ו ת ך !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 

SuLeRu

New member
מזל טוב מזל טוב מזל טוב

חחח בדיוק תכננתי לכתוב מוקדם בבוקר מזל טוב לאיומי בפורום אבל בסוף לא יצא>< אז מזל טו איומי סאןן!!!!!!!! עד 120 שנה.... בריאות, הצלחה, שתמשיך להיות מדהימה\מהממת\סקסית\שווה והכי הכי!!! שתמשיך לעשות מוזיקה שווה כזאת ולהראות הכי יפה שיש.!!!3> HAPPY BIRTHDAY AYU~
 

Hao Asakura

New member
happy bday ayu chan

וול, בהתחלה לא אהבתי אותה, בכלל כזה...אבל מה לעשות, כשזמר טוב הוא טוב. איומי, מזל טוב, תמשיכי עם מוסיקה כמו מיררקול וורלד וכמובן כמו העבודות הישנות שלך, ליריקה מדהימה, אישה מדהימה! איו-צ'אן 333333>
 
למעלה