מזל טוב על הפורום הגיע הזמן!

Phoebs

New member
מזל טוב על הפורום הגיע הזמן!

הייתי ב-3 הופעות :) פעם בפופמארט ופעמיים בELEVATION יש איזה איש בשכונה שלי שעבד איתם לפני 20 שנה בערך (קיטרינג בסיבוב הופעות) חבל"ז יש לו תמונות וחתימות.
 

Tabasco

New member
ווואווו! ../images/Emo108.gif

קודם כל- ברוכה הבאה. ועכשיו- וואוווו! אני המומה! שלוש הופעות? לא זכיתי לראות אפילו אחת! תספרי, תשפכי! איך היה? מה גרם לך ללכת פעמיים לסיבוב החדש? אמרו לי שהוא מאוד אינטימי ומרגש, ספרי מה דעתך! תעלי תמונות! שהבחור יספר לנו גם על מה שהוא עבר! אני אשמח אם תשתפי אותנו!
 

Phoebs

New member
../images/Emo51.gif תמונה מפופמארט ת"א

קודם כל תמונה שצילמתי בהופעה בתל אביב ב-97 בונו וה-
אז את ההופעה הזאת ראיתי בשורה הראשונה והיה מדהים! חבל שהבאתי רק פילם אחד-נגמר תוך 3 שירים. אח"כ ראיתי אותם בELEVATION במונטראול במאי ונתקעתי עם כרטיסים נוראיים מאחורי הבמה ולא ראיתי כלוםםםםםםםםםםםם! והיתי גם בשורה האחרונה. כששמעתי שהם מגיעים באוקטובר קניתי כרטיסים ישר (בעצם כרטיס אחד-חבר שלי לא רצה לבוא!!), וקניתי בטריה נוספת למצלמת וידאו, כמה קלטות והכנתי את עצמי לצילום ההופעה. הלכתי- היה לי מקום מצויין-ממול ולא פספסתי שום דבר. לא שרתי הפעם ולא כלום כך שהיה פחות מהנה מהבחינה הזאת כי הייתי צריכה לצלם בלי שיזוז ובאמת יצא מדהים! את ההופעה שצילמתי עשיתי TRADE עם 100 אנשים בערך ולכן האוסף שלי של הבוטלגים וההופעות בוידאו הוא יותר מדי גדול ואני לא מחפשת יותר בוטלגים. כולם אמרו שהצילום שלי מעולה וכולם המליצו לחברים וכמה אנשים לקחו כמה עותקים. על הבמה העלו בחורה בהריון והיא גם יצרה איתי קשר וקבלה חוויה מדהימה להנצחת הרגע! בקיצר מאוד נהניתי כי ראיתי את הכל וגם יש לי מזכרת בוידאו. אני מכירה פסיכים שנסעו לכל ארה"ב לראות אותם והנה הגיעו הרבה אנשים מאזור ניו יורק ורמונט ובוסטון.
 

Phoebs

New member
שרשרתי עוד תמונה

גם מת"א היה לי אתר ל U2 אבל יום אחד הוא נעלם :(
 

Phoebs

New member
כמה מיצירותיי

בלינק הראשון יש ציור של בונו שציירתי בשנת 97 או 98 לא זוכרת בלינק בשני יש רפרודוקציה שעשיתי לתמונה של בונו בלינק השלישי מספר GIFים לU2 עם מילים משירים שונים... והנה עוד לינק לא היה לי מקום: http://www.phoebs.com/bono_2.jpg
 
כיף!

הבנתי שהופעות שלהם זה משהו מיוחד, אבל אין כמו הופעות של אלאניס SORRY GUYS
 

Phoebs

New member
אחלה הופעות יש להם

גם אלאניס ביקרה אותנו מספר פעמים בס"כ היא מקומית...
 
אני כלכך מקנא בך!!!!!

אחלה תמונות! את רוצה להגיד לי שיש לך הופעה שלמה שלהם מוקלטת?? אני גם רוצה וגם יש לך מלא הזדמנויות לראות את אלאניס....את הבן האדם שאני הכי מקנא בו!
 

Tabasco

New member
מדהים! ../images/Emo108.gif

פשוט מ-א-מ-ם! מיותר לציין שאת הכל שמרתי על המחשב בתיקייה מיוחדת שאני אמלא בכל המתנות שחברי הפורום ישלחו לכאן! אגב, רק כדי להודיע לכם חבר´ה- אני יוצאת מחר (יום חמישי) למחנה קיץ עד ה- 1.8 (יום שישי הבא הבא אם אני לא טועה) כך שאני לא אהיה בפורום, לכן גם הוחלט לפתוח רשמית את הפורום ב-2.8, יום אחרי שאני אחזור, אבל הדיון נמשך! אל תעצרו בגללי
 

Phoebs

New member
כן יש לי כמה הופעות שלמות

אבל אחת שאני הקלטתי :) אולי אני אעלה קטע...זה תופס המון מקום אבל אני אראה מה אני יכלוה לעשות. למישהו יש אינטרנט מהיר?
 
למעלה