מזל טוב על הפורום החדש ופניה לעזרה!

happymam

New member
מזל טוב על הפורום החדש ופניה לעזרה!

שלום ושוב מזל טוב! נראה לי שזה הפורום המתאים לבעייתי (בתקווה): אני עובדת במשרד שאחראי על עובדי הדפוס של העיתון שלנו. 2 עובדים בכירים שלנו, שניהם אחראי משמרת במשמרת שלהם, ואנשי מקצוע רציניים, אבל הם אינם מדברים, והסכסוך בינהם עמוק ולא ברורה לאיש הסיבה. שניהם עובדים במשמרות מנוגדות אך ישנה חפיפה כלשהי ובכל זאת... איך אפשר לפייס בין השניים? לעיצותכם אודה סמדר.
 
למה צריך לפייס?

זה בסדר גמור לא לאהוב מישהו. אף אחד מאיתנו הוא לא ישו, יש אנשים שאנחנו אוהבים, ויש אנשים שאנחנו לא סובלים. לא חובה לפייס בין כולם.
 

happymam

New member
כי זה מעכיר את האווירה בעבודה

וחוץ מזה למה לא? שניהם אנשים טובים אני לא רואה סיבה לכך.
 
כלומר

את רוצה לפייס אותם בשבילך, כדי שלך יהיה נוח, אבל האם הם רוצים להתפייס?
 

happymam

New member
ממש לא בשבילי

בשביל הצוות שעובד עם שניהם!!! לי אין נגיעה לכך מלבד איכפתיות!! האחד רוצה להתפייס ואף הושיט יד והשני לא החזיר לו.
 

matal girl

New member
שלום לך../images/Emo140.gif

מעניין אותי לדעת מאיזו נקודת מוצא מגיעה שאלתך. האם את חשה באנרגיה השלילית המשפיעה עליכם במשרד? יש תחושה של מעצורים וחסימות? בכל מקרה, מומלץ לחשוב האם הם מעוניינים בפיוס את בודאי יודעת שאחרי הכעס מגיע הרוגז ואח"כ יש תקופה של שקט מעושה שלא מדברים, שקט שחודר במובן מסויים לעצמות היכן הם לדעתך?בתחילת הדרך או לא?
 

happymam

New member
נראה לי שזה שביאו כרגע

סכסוך חזק שמוביל לנסיונות סכסוך עם שאר עובדי הצוות. עד כדי כך שהבוס שלי ניסה להתערב ולעזור.
 

matal girl

New member
בהמשך לתשובתך- האנרגיות כרגע בשיאן

בשיא לכיוון השלילי, הסוגר והלא נעים. מי שלא מוכן להקשיב לא יקשיב כרגע. הוא מכיל בתוכו רק כעס ואינו יכול להקשיב. נדרש זמן. זמן שזה שסירב לפיוס ילמד או שלא ילמד משהו. מה שחשוב הוא שקבוצת אנשים- אתם הרוב מול המיעוט שזה הוא לא יכולים לשנות את דרכיכם והרגליכם ביומיום. המשיכו עם כל הקושי, להתנהג באופן טבעי ונינוח. זו הבחירה שלו לכעוס זו הבחירה שלכם להיות מאושרים מקווה שהארתי את עינייך
 
למעלה