מזל טוב על הפורום החדש!

G i N g N i T

New member
מזל טוב על הפורום החדש!../images/Emo110.gif

דבר שני... יש לי איזו שהיא דרך לסדר את סדר השירים בנגן MP3 שלי? כי הרשימה מבולגנת ואם אני מוסיפה שיר חדש זה פשוט שם אותו אקראית באיזהשהוא מקום ואני לא יכולה למצוא אותו, רק אם אני עושה סיבוב בכל השירים בנגן.. אז.. יש איזהשהיא דרך לסדר אותם לפי איך שאני רוצה? ABC, הכי חדש בסוף, הכי חדש בהתחלה כל דבר..?
 

weird dust

New member
נגני MP3

כיום רוב נגני ה-MP3 עובדים על קריאת הטאגיות (IDTAGS). ברגע שבתאגית כתוב אומן שמתחיל ככה או אחרת לפי זה הוא מסדר את השירים. מומלץ לסדר את השירים קודם בטאגיות, אני בקרוב יעלה כמה קישורים איך לערוך אותם. אם את לא יודעת אני ינסה לתת מדריך מקוצר. איזה נגן יש לך?
 

G i N g N i T

New member
אמ..../images/Emo110.gif

יש לי את הקופסא שלו פה.. deejay 512 MB של חברת ergotech (נראהלי..) MP3 digital player בלע.. לא יודעת איזה עוד מידע לרשום... ו.. טאגיות? ממ.. אף פעם לא שמעתי את המושג הזה..
 

Aviad1987

New member
נצל"ש שאלה על הH10

אחרי הרבה לבטים החלטתי להסתפק בH10 (אני לא צריך יותר מ5 ג'יגה ובטח לא נגן שמנגן וידאו). השאלה שלי אם בבאג מקבלים יחד עם הנגן גם נרתיק ? תודה מראש ומזל טוב על הפורום!
 

weird dust

New member
מקבלים כיסוי סיליקון שקוף

הוא דווקא נחמד והיה עליו ביקורת די טובה, הבעיה שהוא דורש לחיצה חזקה יותר על 2 מהכפתורים החשובים בנגן ושצריך לדחוף אותו פנימה בכוח.
 
למעלה