מזל טוב על הפורום.

ganooov

New member
מזל טוב על הפורום.

נכנסתי לכאן די בטעות אבל אני שמח. מזל-טוב וביי.
 

Tabasco

New member
ברוך הבא ../images/Emo108.gif

אולי הטעות הזאת היא אות מלמעלה.... ואולי לא
בכל אופן אתה מוזמן להישאר איתנו, הפורום יפתח רשמית ביום ראשון או שני.
 

Tabasco

New member
טוב נו... ../images/Emo32.gif ../images/Emo108.gif

לא תיכננתי לגולל את כל הסיפורים אבל בגלל שביקשת... איך אני יכולה לסרב?
בכל אופן, כן- חזרתי והיה פשוט מדהים! אני בצופים כבר מכיתה ד´ ולא פיספסתי אפילו צפונבורי אחד אבל זה, ללא ספק היה הצפונבורי הכי כייפי שהייתי בו. מי שלא מבין ממש מזה צפונבורי, זה בעצם מחנה קיץ של הצופים שנמשך מספר ימים בהתאם לגיל החניך. אני בתור שכב"גניקית (שכבה בוגרת) יוצאת כבר לחלוץ שבו בעצם "מכינים את הקרקע" בשביל החניכים, כך שזה מסתכם בשמונה ימים של מחנה קיץ. הצפונבורי הוא השיא של ההדרכה השנתית (אני הדרכתי השנה קבוצה של בנות מקסימות בכיתה ו´). הקיצר, אני לא אגיד שהיה קל. בדרך כלל הצפונבורי זה קצת עבודה והמון בילוים, השנה זה היה המון עבודה ומעט מאוד בילוים כי בתור שכב"ג+מדריך אתה חייב לעזור בבנייה כל החלוץ ואחר כך כשמתחיל המחנה עצמו אתה חייב להיות 24 שעות עם החניכים שלך. אז היה קשה, וככה גם לכל צוות ההדרכה של כל השבט, המוראל היה די נמוך לכולם עד בערך היום השני של המחנה וכולם קצת איבדו את הידיים והרגלים. כולם בכו, ממש כולם! חוץ משלושה אנשים ו.... ממני
אני פשוט לא הסוג של בנאדם שיפול בכזו קלות לבכי, חוצמזה שהידיד הכי טוב שלי היה שם אז במקום לשקוע לעצבים כל ערב, היה לי מין מפלט כזה. אבל מהיום השני של המחנה הכל השתפר, המוראל בשבט עלה, אנשים התחילו לחייך (לשם שינוי)
ויום לפני היום האחרון היה מסדר הנהגתי (של כל השבטים מכל הצפון) וכמו בכל שנה חולקו פרסים כמו למשל על השער הכי טוב, על הטורן הכי טוב, על רמת הצופיות הגבוהה ביותר, על המערך פעולות הכי טוב.... הקיצר השבט שלנו זכה בשני פרסים: 1. השער הכי טוב, בהחלט כבוד גדול. 2. הפעולות הכי טובות לשכבת ו´ בכל הנהגת צפון! (כלומר אני והצוות שלי זכינו בזה) כל כך לא ציפינו לפרס הזה וזה פשוט היה הכבוד הכי גדול שיכול להיות למדריך! אז היינו ממש מאושרים והמחנה נגמר בסוף טוב הכל טוב. נ.ב, אם שמעתם דיווחים בחדשות על זה שיער הזורע עולה באש, לא טעיתם- שם בדיוק היה המחנה, נחמד לא?
היה ממש אש!
 
למעלה