מזל טוב על פתיחת הפורום

nulila

New member
מזל טוב על פתיחת הפורום

מאחלת לכם הצלחה, טוב לדעת שיש מי שמנסה להתחרות בבנקים אולי זו התחלה, כמו בשוק הסלולר, מי יודע.
בכל מקרה רציתי לשאול, אני צריכה הלוואה של 20,000 ש"ח ל-3 שנים, כדי לכסות הלוואה קטנה שלקחתי בריבית של 10%, מה התנאים? מה אני צריכה לעשות כדי לקבל אותה? בכמה אוכל לקבל אותה?

תודה מראש!
 
תודה לך nulila

זאת אכן המטרה, לאפשר הלוואה בתנאים טובים וזולים מבלי לשחוק את האשראי הבנקאי וליצור תחרות אמיתית על לב הצרכן, ממש בדומה לענף הסלולר, זה בהחלט יכול לאפשר הלוואת זולות וטובות יותר.
לגבי השאלות שהעלת, כל אחד מעל גיל 18 יכול להגיש בקשה להלוואה, ללא הגבלות נוספות כלומר אין זה משנה מאיזה בנק אתה או האם אתה עצמאי או שכיר, למעשה כל אדם פרטי במדינת ישראל יכול להגיש בקשת הלוואה. כל הליך הגשת הבקשה נעשה באופן עצמאי תוך מספר דקות, ראשית עליך להכנס לאתר של-eLoan תוכלי לעשות זאת בקישור הבא. כל שעליך לעשות הוא להירשם על ידי כתובת האימייל וססמה שתמציאי (על הססמה להכיל 8 תווים לפחות בשילוב אותיות גדולות באנגלית ומספרים), לענות על מספר שאלות ובסוף להעלות מסמכים בכדי לאמת את הפרטים שמסרת, באפשרותך להעביר אותם לידינו באימייל, להעלותם באופן ישיר לאתר או על ידי פקס. לא יותר מ-24 שעות מהגשת הבקשה וצירוף המסמכים תקבלי הצעה מפורטת מאיתנו. ההצעות שלנו הן בדר"כ זולות מאוד ונעות סביב ה-6% ריבית לשנה, חשוב להדגיש שזה כולל הכל עמלת פירעון מוקדם, דמי הקמת הלוואה, הקצאת אשראי וכיוצא בזה – למעשה את תקבל את כל תנאי ההלוואה בצורה מפורטת וברורה באופן ישיר לאימייל ותוכל לקבל החלטה האם ברצונך לקבלה או לא במידה ותבחר לוותר זה גם בסדר –אין אנו מחייבים על הגשת בקשה ופתיחות תיק, כך שסיכוי גדול שבמידה ותמצא לנכון, נוכל לאפשר לך הלוואה זולה בהרבה יותר מ-10% כשבמידה וכוללים את העמלות השונות שאתה משלם לבנק סיכוי גדול שתוכל לחסוך אלפי שלקלים על מיחזור האשראי, מבלי לשחוק את מסגרת האשראי, בפריסה ובתנאים שנוחים לך.
 
למעלה