מזל טוב, שאלה לי אליכם

מזל טוב, שאלה לי אליכם

איך מכינים רמיקס
תמיד רציתי לדעת ..
 

dj extreme

New member
יש הרבה תוכנות

אני מציע לך להוריד את atomixmp3 כי זאת התוכנה הכי קלה מכל השאר אני משתמש בציוד אמיתי ובוירטואל דיג'י שזה כבר ליותר מתקדמים לפי דעתי.
 

ETK

New member
אז ככה...

מה שאתה מתכוון אליו זה מיקס, שאתה משלב 2 שירים או קולות ושיר מסויים וכו'. רמיקס זה משהו שונה, אתה לוקח שיר ומשנה אותו לגמרי, החל מקצב, לחן, סגנון ועוד. כל החידושים למיניהם שעושים לשירי שנות ה-80 ואלה זה נקרא רמיקסים. רמיקס זה בכלל לא פשוט לעשות, צריך להשתמש בתוכנות יצירה מורכבות כמו קיו-בייס, צריך לדעת להפריד צלילים ולהתאים אחרים בקיצור סיפור ארוך ולא פשוט. לדעתי יותר קל ליצור משהו שלם משלך מאשר לעשות רמיקס למשו מוכן. כמובן שגם צריך לפעמים את הציוד המתאים ומחשב ביתי לא תמיד מספיק.
 

epsilon1

New member
את החידושים לא מכינים עם התוכנות

שאתה כתבת. רמיקס דורש הפקה שלמה, לא עניין של מה בכך.
 

ori239

New member
../images/Emo45.gif אכן, אתה צודק..

התוכנות שנרשמו למעלה הם מעין הדגמה ויזואלית של קומפקטים ומיקסר.. לא לעניין, ובטח לא למתקדמים כמו שנכתב פה.. ע"מ ליצור רימיקס לקטע כלשהו, יש תחילה לקחת את האקפלה (Acapella) שהיא קובץ ה'קול' של האמן, ללא המוזיקה, רק המלל.. לאחר מכן, תלוי ברימיקס.. ניתן לבנות את היצירה מחדש תוך שימוש באקפלה, וניתן לקחת סמפלים שמייחדים את הקטע המקורי ולהשתמש בהם ברימיקס.. העניין הוא קצת יותר מסובך, ואני אשמח להסביר על כך במסרים.. אגב, הניק שלך הוא על שם kosmas epilson??
 
למעלה