מזל טוב

barash

New member
ברכות !

סוף סוף פורום מעניין באינטרנט ... מזל טוב על פתיחת הפורום. מחכים בקוצר רוח לאינפורמציה על ה"טנטרה" מיכל ויאיר
 
ברכות לפתיחת הפורום../images/Emo24.gif

ברצוני לציין שהמאמרים שפרסמת היו מעניינים וגרמו לי להתעניין בנושא (נדלקתי). כמו כן, הייתי רוצה לשאול מספר שאלות (אני מקווה שאני לא רץ קדימה מדי): מהו המקור של הטנטרה? איזה ספר אתה ממליץ לקרוא בנושא למי שמתחיל? במשפט אחד אמרת שהטנטרה מורכבת מפסוקים (סוטרות) ובמשפט אחר דיברת על 112 טכניקות. מה בעצם כוללת הטנטרה? האם ניתן לטפל באחרים בעזרת טנטרה או שזאת בעצם טכניקה להעצמה אישית? אני מקווה שלא שאלתי יותר מדי שאלות, ואולי בעצם הכנתי לך חומר למאמר הבא. בכל מקרה בהצלחה בפורום החדש.
 

Love Is Life

New member
../images/Emo24.gif../images/Emo24.gif../images/Emo24.gif../images/Emo24.gif../images/Emo24.gif

תודה לליאור ולבית "תפוז" על העלאת הפורום החדש. מאחל לכם להצליח להגיע באמצעותו לליבותיהם של כמה שיותר אנשים, ובכך לאפשר להם למצוא בתורת הטנטרה את הדרך אל עצמם... מאחל לעצמי ולכולנו שפורום זה יהפוך לבית חם ואוהב לכל מי שחפץ באהבת אמת... שלכם, LIL
 

ShirShir

New member
../images/Emo20.gifתתחדשו ובהצלחה!!!../images/Emo20.gif

מאחלת לכם פעילות ענפה ושיתוף פעולה מלא!!
אור ואהבה
 
תודה ../images/Emo23.gif ו..ברוכים הבאים ../images/Emo24.gif

אני מאוד שמח על ההתעניינות...
המקור של הטנטרה הוא ב-Shiva דמות במיתולוגיה ההינדית והסוטרות הן בנות 5000 שנה ומיוחסות לו, כשאסביר את הטכניקות (ואתחיל בזאת כבר במאמר הבא שאני כותב אותו ברגעים אלו...)לפני כל טכניקה אני ארשום את הסוטרה המקורית כמו ש Shiva נתן אותה ואז הסביר בפרוט... הטנטרה כוללת טכניקות רבות שמקיפות את הכל (כן, גם מין) שאמורות להביא למודעות עצמית גבוהה לניצול של האנרגיות שבתוכנו וע"י כך לשינוי בנו, חלק מהעניין הוא שמאחורי כל טכניקה ומאחורי כל אחת מהסוטרות יש המון דברים שמשפיעים גם על ראיית העולם שלנו, זהו מסע פנימה וצריך רק לנסות.... אני מאמין שברגע שאתה משתנה אתה משפיע גם על הסביבה שלך, אני מבטיח להיכנס הרבה יותר לעומק לשאלות אלו במאמרים שאפרסם... מבין הספרים שקראתי בנושא הטובים ביותר היו ללא ספק של אושו, הטוב מכולם הוא - The book of secrets של אושו, הספר הוא באנגלית ולא קיים לו תרגום לעברית, הוא די ארוך (1138 עמודים), אך לדעתי הוא הטוב מכולם.
 

איל באש

New member
מזל טוב ../images/Emo140.gif../images/Emo42.gif../images/Emo23.gif../images/Emo65.gif

שיהיה זה בית חם ואוהב פורח ומעניין
 
למעלה