מזל טוב...

thedin75

New member
מזל טוב...

שלום, לאחרונה סימתי את הספר שקיעת הפרסום ועליית יחסי הציבור. האם אתם מסכמים עם הדעה הנחרצת כי היעוד שלנו הוא בנית מותגים? אשמח לשמוע את חוות דעתכם ובכלל תגובתכם על שלית הפרסום.
 

ron ad

New member
לגבי מותגים

שלום, אין ספק שישנו קשר בין יחסי ציבור לבניית מותגים. השאלה היא מה יכולתיו של יחסי הציבור לעומת פרסום. גם אני מאמין כי תחילה יש להשתמש ביחסי ציבור לבניית המותג, ולאחר מכן (כאשר התקשורת כבר לא מעוניינת בו) להשתמש בפרסום על מנת לבססו. מעניין לדעת מה דעתכם? רון
 
לכל מוצר יש אופי אחר

אע"פ שהתפיסה הכללית היא למכור כמה שיותר למשך זמן יותר ארוך, יש דברים שהפרסום חזק בהם יותר מהיח"צ וההפך, תלוי מה המקרה. כמובן שלפעמים פירסום יוצר יח"צ ויח"צ יוצר פרסום... לכן מה שהכי חשוב לדעתי זו האסטרטגיה
 
למעלה