מזל"ט לאגדה הענקית של הרגאיי

MASHNEK69

New member
מזל"ט לאגדה הענקית של הרגאיי

בוב מארלי! יאלה תשרשרו משבא לכם על אותו בנאדם ענקי. (תמונות , מילים לשירים , שירים ושאר זיוני שכל)
 

brb18

New member
אם מישו

יכול לספר קצת איך הוא מת ומה קרה לו? באיזה גיל?
 

Dtiup

New member
ממש בקצרה

מת בגיל 36 לאחר שסרטן השתלט על המוח.. עקב פציעה באצבע תוך כדי משחק כדורגל...
 

yaarasta

New member
לא מדוייק!

בסביבות גיל 30 הוא נפצע ברגלו, בעת משחק כדורגל אמנם, אבל המחלה התגלתה אצלו רק שנה לאחר מכן. המליצו לו לקטוע את רגלו, אבל הוא לא הסכים (גם מבחינת האמונה, וגם פשוט בגלל שהוא לא רצה להופיע עם רגל אחת!!) בגיל 36 המחל הכבר התפרסה על רב גופו, והוא הלך לעולמו ב 1981. המורשת שהוא השאיר, והפריצה שהוא נתן לרגאיי-מיוזיק רק התחילה בשנותיו האחרונות, ומה שקורה בכל העולם כיום, ובישראל בפרט, קורה רבות לתרומה שלו לא רק למוסיקה, אלא לכל דבר טוב בעולם!!!! MUCH LOVE MUCH LUST MUCH RESPECT!!!! נתראה ביום חמישי!!!! -יער
 

Dtiup

New member
לא שלא מדוייק. פשוט לא פירטתי.

לכן אמרתי בקצרה. =]
 

yaarasta

New member
לא מדויק= סרטן במוח

לא היה לו "גידול" היה לו סרטן מסוג שונה.
 

Dtiup

New member
לאלא

בעקבות משחק כדורגל הוא נפצע ברגל...( באצבע) הטיפול ההוליסטי שעשה לא עזר לו.. ולכן זה הגיע לגידול סרטני במח. למרות שאחכ עשה טיפולים אצל רופא קונבנציונלי אבל זה לא עזר.
 

s h i d a n

New member
לפי דעתי...

הסיפור הכי מדהים בחייו של בוב מארלי מארלי זה העניין עם היריות, ירו בו כמו מטורפים ויומיים אחרי זה הבנאדם עלה לאחת ההופעות המרשימות ביותר!! ההופעה הכי גדולה שלו... בכלל הופעות אצל מארלי זה דבר לא יאומן ראיתי סרטון על הופעה שלו בזמן שהיו הבחירות אז בג'מייקה, אז בוב העלה את שני המועמדים לבמה ופייס בייניהם!! כמה כח יש לבנאדם!!!!!!! אני באמת צריך לקרוא את הספר של אמא שלו!!! אלבום מועדף: survival שיר אהוב: stir it up, i know a place, concrete jungle ההופעה: אומנם לא ראיתי את ההופעה שלו אחרי היריות, אבל מההופעות שראיתי ההופעה האחרונה בלונדון מרגשת!! עצם העובדה שזאת ההופעה האחרונה שלו ורואים שהוא כולו כבר נעשה חולה שם זה מרגש. תרשמו גם אתם את הרגעים שהכי דיברו אליכם מחייו של בוב מארלי.
 

REL YESAYA

New member
בנוסף לספר המצויין

באתר הראשי שלו יש סיפור חייו אם אפשרות לשמוע הקלטות של שירים שלו בהקלטות ישנות..... ובשבילי יש בסרטtime will tell קטע שמצלמים את בוב מאחרוה שכשהוא הולך לעבר הבמה..ואה קולט את המבטים של האנשים שלידו...הוא בהבעה חתומה על הפנים..הלהקה כבר מנגנת..ואז הוא מרים את היד באוויר תוך כדי הליכה על הבמה..וכל הקהל פשוט שואג!!!!!! זה קטע שהדהים אותי.. ו redemption song!!!
 

reality i

New member
תיקון קטנטן :

ההופעה של מארלי יומיים אחרי ההתנקשות (הופעה שנקראה בזמנו "smile jamaica" ) לא הייתה ההופעה הכי גדולה של מארלי (כמובן שמדברים במושג של כמות קהל) , הקהל הכי עצום שהופיע מולו בוב מארלי היה קהל של 100,000 איש באצטדיון סאן סירו,מילאן,איטליה בקיץ 1980. ההופעה בלונדון שמתועדת על גבי וידאו ולאחרונה גם בdvd היא לא ההופעה האחרונה של מארלי (נערכה ב23/9/80 אין שום תיעוד בוידאו מההופעה הזו,רק אודיו קיים) אלא מדובר בהופעה שנערכה באולם הrainbow ב1977,ממש זמן קצר לאחר שמארלי נפצע בכף רגלו אך באותו הזמן לא הועלה בכלל המושג "סרטן" בנושא. יום טוב ריאליטי
 

s h i d a n

New member
תודה על התיקונים סלקטה

כנראה מה שאומרים בתוכניות בוי אייג' ואן בכלל לא מדוייק...
 
למעלה