קצת הרחבה...
ברגע שהמזל"ט מזהה אובדן תיקשורת (נניח לפרק זמן מוגדר מראש) הוא יכול לעבור למוד של טיסה אוטונומית כשהניווט יכול להתבסס על: 1. מצפן/מד שטף מגנטי, ואז הוא טס מהנקודה הידועה האחרונה באזימוט קבוע הביתה בלי להתחשב בסחיפה. 2. INS, ואז הניווט מדויק עד כדי סחיפת המערכת האינרציאלית. 3. GPS, מדויק לגמרי, אבל נתון גם לשיבוש. 4. שילוב INS/GPS גם מדויק וגם אוטונומי. וכמובן נדרש גם מד גובה (GPS או ברומטרי או רדיו) אני לא יודע מה מיושם באיזה מזל"טים ואם בכלל, אבל אלה מספר אפשרויות שעולות בדעתי ותלויות מן הסתם במידת התיחכום של מערכות האויוניקה שמושתלות.