מזמזם לי םזמון בפזנון

rubber duck

New member
מזמזם לי םזמון בפזנון ../images/Emo13.gif

רעיון שעלה לי עכשיו
בכל שבוע יעלה שירשור ובו נשוחח על נושא מעולם הטיסנאות ובסופו ניצור מאמר שיסכם את הנושא שרון
ומי יציע את הנושא הראשון
 

rubber duck

New member
מנועי 4 פעימות יתרונות וחסרונות

הצעתו של homer נתקבלה והנושא של שרשור זה יהיה מנועי 4 פעימות יתרונות : צריכת דלק אופי כוח ידידותי רעש אורך חיים סאונד ייחודי והרבה יותר מטוסי חסרונות פחות כוח ביחס לנפח משקל מחיר תחזוקה מסובכת אשמח לשמוע את דעתם של אחרים שרון
 

hifly

New member
זה קצת חסר-צריך להיות הבדלים ...

הבדלים בין מנועי 4 פעימות, שני פעימות, ,יתרונות ,חסרונות,שימושים ב4 פעימות ושימושים ב2פעימות אמיר
 

rubber duck

New member
קדימה - כל המומחים למנועים

כתבו והסבירו המטרה היא שבסוף אוכל לסכם את המיידע ולהכי ממנו מאמר קצר שיתן עזרה בסיסית למי שמעוניין
שרון
 

hifly

New member
מנועים יתרונות וחסרונות-ממש בקצרה

לפני שאלך הביתה מעט על 4 פעימות- 4 פעימות- יתרונות כמו ששרון כתב קודם.... הרעש-"חשוב מאד"-אני אישית אוהב ומעדיף 4 פעימות מומנט גבוה(טורק)אם אני לא טועה -כוחXזרוע?? נכון? בעברית= המנוע יכול לסובב פרופים גדולים יותר,ובעלי מהלך גבוה יותר ממנועי 2 פעימות בעלי אותו נפח. חשוב בכל מיני תחומים,למשל בטיסני סקייל-מנוע קטן יחסית שניכנס לתוך הקאול אבל מרים טיסן גדול . F3A-כמעט כל המתחרים בתחרות זו משתמשים במנועי 4 פעימות בגלל המומנט הגבוה- מומנט גבוה פרושו "כוח יותר"(המילה "כוח" לא בדיוק נכונה) גדול ולא "מהירות"...חשוב לזכור. בטיפוס אנכי אין כמו 4 פעימות שלא מאבד כוח(אם כוונו אותו כמו שצריך) ----- צריכת דלק נמוכה יותר אבל הדלק יקר יותר למזלינו הרע. מנוע מלכלך הרבה פחות-עוד פעם תלוי בכיוון המנוע(שסתומים וקרבורטור) תחזוקה-לגבי קרבורטור בעיקרון אין הבדל בין 2 ו4 פעימות. שסתומים--לא נורא 10 דקות בשטח והם מכוונים. אורך חיים גבוה משמעותית-בגלל סל"ד נמוך יותר בעיקר ובגלל שיטת העבודה של פיצוץ אחד כל שני מהלכים.(יניקה-דחיסה-עבודה-פליטה)הפלגים גם מאריכים זמן יותר(וגם הכיס) חסרונות לדעתי כמעט ואין חוץ מ: מחיר קניה גבוה יותר,דלק יקר יותר. אמיר
 
למעלה