לא נתתי שום "פרשנות", הגבתי בדיוק למה שכתבת:
"כשהזמנתי מהם טלפונית נמסר לי שיש מחסור בתרופה ולא בטוח שיש את התרופה ועליי לקחת בחשבון שאקבל תרופה אחרת... האם החברה יכולה להסתמך על כך שבמעמד ההזמנה הסכמתי לקבל תרופה אחרת?"
 
אם היה לך "עדיף אולי לקבל את התרופה", הרי בחרת במה שהיה לך עדיף והסכמת לתנאים האלה (כך כתבת בעצמך!), אז מה את רוצה עכשיו? ומה את רוצה מאיתנו? לא ברור לי.
 
נשמע בלתי סביר שהחברה תספק תרופה אחרת לגמרי שאינה קשורה לתרופה שהזמנת, משהו בסיפור שלך לא הגיוני. את מבקשת עצה כיצד לפעול אך לא מספקת לנו את מלוא הפרטים, משמיטה מידע מהותי, משנה קצת את הגרסה במהלך הדיון... סליחה, בכנות? את לא נשמעת כ"כ אמינה כרגע, ואין לי כלים להתייחס לסיפור שלך. שיהיה לך בהצלחה ושבוע טוב.