התשובה היא זו
למה לכסות חלק מן השיער וחלק לא? להרבה פוסקים לדעת הרשב"א שער היוצא מצמתה מותר (חייבים לכסות רק את שורשי השער). בנוסף עד טפח מותר לגלות גם את שורשי השער. למה לחכות אחרי בשר כמה שמתחשק ולא שש ממש? כי מעיקר הדין אין חובה לחכות אפילו דקה. בפוסקים מבואר שכל אחד ינהג לפי מקומו, למה שיהיה בבית ערוץ 1, 2, ו-10 ולא כבלים? אז שיהיה גם כבלים, כיום בעידן המחשבים הכל זהה. למה לאכול 'רבנות' מפוקפקת ולא טרף מוצהר? רבנות זה כשר מעיקר הדין, עד אחד נאמן באיסורין והולכין אחר הרוב. מעבר לכך, ע"פ ההלכה, אם מצאת חתיכת בשר ברחוב ואת לא יודע אם זה כשר או טרף, אם יש רוב חנויות מוכרות כשר בעיר זו, אפילו אם רוב הבשר הנמכר בעיר זו הוא טרף, מותר לכתחילה לאכול. למה לחשוף קצת מעל המרפק בסדר, וגופיה לא? צניעות זה עניין יחסי, ולכן כיום מותר לכתחילה ללכת עם גופיה. בכל מצב, אמותינו הלכן עם ג'לבייה, אני ממליץ לאשתך להתחיל ללבוש ג'לבייה. למה לחשוף את הפנים בסדר, וגופייה לא? אני 'משתגע' כבר שנים איך מזרחניקים מסביר לבניהם מה כן ומה לא. אני שנים משתגע, איך החרדים מצליחים להסביר לילדיהם שמותר אסור, כאשר בפוסקים כתוב מפורש שמותר. אין שום 'קו' לנפנף בו, חוץ מאשר "אנחנו לא פנאטיים" -- אבל זה לא משכנע... כי ברור שאם אתה מאמין בחובה לקיים מצוות, לא זו הדרך. הקו היחידי שהחרדים מנפנפים בו, אסור אסור אוסר........