מחאה נגד שעות האפס!

BanjoKazooie

New member
מחאה נגד שעות האפס!

כמו שאני וכולנו יודעים, בכל התיכונים העיוניים בכפר סבא, עדיין יש שעת אפס והם קוראים לה שעה ראשונה, למרות שמשרד החינוך אסר בבירור על קיום שעה זאת, זאת אומרת משרד החינוך קבע שהלימודים יתחילו אחרי השעה 8 בבוקר ולא מוקדם מזה! מה אפשר לעשות?
 
צודק בטריליון אחוז אבל ממה שאני

הבנתי כבר ניסו להתלונן חוקית החוק הוא אישור על קיום שעות אפס בשמם עד כמה שאני יודעת מותר לעשות שעות כאלה כאשר יש להם שם אחר ... וחוצמזה שכמובן שתמיד מעקמים את החוקים וכו' וכו' בטח יש היתרים מכל הגורמים הדרושים לכך ..
 
משהו נוסף ...

הנה טלפון של משרד החינוך אתה מוזמן להתקשר ולברר מה הוא החוק לגבי המקרים האלה 5603850/1/2/3 -02 כי ממה שקראתי בחוזר מנכל משרד החינוך הורה לבטל שעות אפס ... ולא כתוב שהחוק הוא שלא יתקיימו שיעורים מוקדם יותר מן השעה שמונה ...
 

סופי1

New member
אממממ....

חוק או לא חוק....אני ביא' יש לי פעמיים בשבוע שאני מתחילה באפס (7:40) ומסיימת בשעה תשיעית (3:40)... אני שונאת לקום בשש בבוקר, אבל כשאני נשארת עד 4 בבי"ס, עדיף שעת אפס מאשר להישאר עד חמש....עכשיו אתם מתלוננים, אבל חכו ליא' כשיתנו לכם מערכת עם 47 שעות!!!!!!!
 

BanjoKazooie

New member
אני גם ב-יא' ואני מתלונן !!

ועם כל המקצועות של ה5 יחידות שיש לי זה בכלל המון המון שעות...
 

ARMOR KING

New member
צודקת לגמרי

זה בדיוק מה שהתכוונתי אני מעדיף לבזבז קצת זמן מהלילה לפני, מאשר לבזבז עוד שעה ולהגיע הביתה לקראת הערב... ובכלל, ממש לא מפריע לי להתעורר מוקדם...
 
מה זה 47 שעות??

אני באורט לומד 51 שעות וזה הרבה יותר עמוס. אני מסיים 3 פעמים בשבוע ב 4 ופעמיים ב 3 ובשישי ב 1. ואני עדיין רוצה שיבטלו שעות אפס זה פשוט דיכאוןןן.
 

11390841

New member
אין לך לאן לפנות

רוב האנשים בבית ספר (סגל המורים) בכלל לא היו שותפים להחלטה הזאת. אולי המנהלים, אבל אני יכולה להבטיח לך שהפנייה שלך לא תגיע לשום מקום. זה יעבוד רק אם כל כפ"ס תחליט למחות ולא לבוא מוקדם יותר מ8. אבל בחייאת... אגב. רצו להתחיל בשעת אפס אבל שינו לשבע ארבעים כי זה נקרא שעה מוקדמת.
 
אני לא יודע עם מי שמחליט את זה

זה מנהל בית הספר, או שזה משהו עירוני? בכל מקרה, עד עכשיו קראו לזה שעת 0, עכשיו זה שעה ראשונה, זה לא כ"כ משנה.
 

charmingirl

New member
זאת השנה השניה שקוראים לזה

שעה ראשונה. ו...זה עדיף במקום לסיים ב3, לסיים בשעות ממש סבירות! למשל כמוני!! יום ראשון משעה 1 עד 6. יום רביעי שעה ראשונה עד 5! זה כיףףף
 

BanjoKazooie

New member
חדשות מצוינות כולם לקרוא!!

תפתחו עיתון מעריב היום יש כתבה על כך שבכפר סבא וחדרה עדיין יש שעות אפס למרות הוראת משרד החינוך משרד החינוך מסר שבתי הספר עוברים על הפיקוח ותוך שבוע הם מקווים שהעניין יסודר, הם פנו לכל המנהלים של בתי הספר להסדיר את העניין יש!!
 

11390841

New member
אוי שיט

אז שעה אחת פחות של להיות ברחוב ולהתבטל עדיף מאשר לקום בשש וחצי
 
בדיוק באתי לכתוב את זה,

רק עכשיו יצא לי לעיין בעיתון אמנם רק קוביה קטנה, בצד שמאל למטה, אבל יש בזה משהו. בכל מקרה, מענין איך זה יגמר.
 

Klinger

New member
וגם צילמו כתבה על זה ל"אולפן שישי"

צילמו ליד היובל אתמול ושחר אמר לי שראיינו אותו לגבי שעות האפס. אני אישית בדיוק יצאתי משיעור ספורט\טירונות והייתי כולי מים אז לא הצטלמתי. אז מחר תראו אולפן שישי
 
למעלה