מחאה על השבתת ה3643

מצב
הנושא נעול.

oshri5917

New member
החאפרים צריכים

אני תומך בהשבתה, זה יהיה עצוב בהתחל
בהתחלה וזהו, בסה"כ האוטו קשיש.
החאפרים צריכים
להצדיע למשרד התחבורעל שבזכותם יש להם נוסעים משרד התחבורע צריך לשנות את התקנון א. שאוטובוס ירד מכביש אחרי 30 שנה ו20 כמו שהיום בחוק ב. שאוטובוס שמגיעה לגיל 7 יושבת לצורך שיפוץ ג.כל אוטובוס שמגיע לגיל 13 יבדק פעם בשנה כדי לבדוק את תקינותו ד. כל אוטובוס שמגיע לגיל 17 יבדק פעמיים בשנה כדי לבדוק תקינות ככל שמשביתים יותר אוטובוסים ככה התדירות תהיה גרועה יותר וככה מספר החאפםרים בכביש יעלה
 
איזו הגזמה!

החאפרים צריכים
להצדיע למשרד התחבורעל שבזכותם יש להם נוסעים משרד התחבורע צריך לשנות את התקנון א. שאוטובוס ירד מכביש אחרי 30 שנה ו20 כמו שהיום בחוק ב. שאוטובוס שמגיעה לגיל 7 יושבת לצורך שיפוץ ג.כל אוטובוס שמגיע לגיל 13 יבדק פעם בשנה כדי לבדוק את תקינותו ד. כל אוטובוס שמגיע לגיל 17 יבדק פעמיים בשנה כדי לבדוק תקינות ככל שמשביתים יותר אוטובוסים ככה התדירות תהיה גרועה יותר וככה מספר החאפםרים בכביש יעלה
איזו הגזמה!
הרי גם ככה בשנים האחרונות דן רכשו נידרפלורים בהדרגה וגם באמצע העשור הקודם אל תשכח את הEL שהם רכשו, ואני לא מחשיב את הגרוטאות עם ה-202 כ"ס. השנה דן רוכש מפרקיות חדשות. בטח שנה הבאה ירכוש סדרה אחרונה של מפרקיות NG ואחר כך נידרפלורים. כך שתדירות גרועה- אין. אני יכול להראות לך חניונים שמלאים באוטובוסים תגבור/ רזרבה, אז על מה אתה מדבר?
 

oshri5917

New member
אבל צריך באופן מידי

איזו הגזמה!
הרי גם ככה בשנים האחרונות דן רכשו נידרפלורים בהדרגה וגם באמצע העשור הקודם אל תשכח את הEL שהם רכשו, ואני לא מחשיב את הגרוטאות עם ה-202 כ"ס. השנה דן רוכש מפרקיות חדשות. בטח שנה הבאה ירכוש סדרה אחרונה של מפרקיות NG ואחר כך נידרפלורים. כך שתדירות גרועה- אין. אני יכול להראות לך חניונים שמלאים באוטובוסים תגבור/ רזרבה, אז על מה אתה מדבר?
אבל צריך באופן מידי
להוסיף לשירות 250 אוטובוסים קווים 5 9 16 25 40 42 43 46 50 51 60 61 66 67 70 82 92 18 יש שעות שלסוע בהם זה ממש קטסטרופה קו 43 אפילו לא שווה לנסות לעלות עליו בשעות מסויימות כי הוא קטסטרופה וסכנת חיים ומי שעולה אליו לא יודע אם הוא יצא בריא ושלם מהאוטובוס
 
בשביל מה להעמיס עוד? גם ככה כבישי

אבל צריך באופן מידי
להוסיף לשירות 250 אוטובוסים קווים 5 9 16 25 40 42 43 46 50 51 60 61 66 67 70 82 92 18 יש שעות שלסוע בהם זה ממש קטסטרופה קו 43 אפילו לא שווה לנסות לעלות עליו בשעות מסויימות כי הוא קטסטרופה וסכנת חיים ומי שעולה אליו לא יודע אם הוא יצא בריא ושלם מהאוטובוס
בשביל מה להעמיס עוד? גם ככה כבישי
גוש דן מפוצצים בכלי רכב. אני לא רואה בעיה של צי בדן. אז טיפה עומדים באוטובוס, לא קורה כלום, ואם האוטובוס מפוצץ, אז הנהג לא עוצר בתחנה לעליה נוספת של אנשים- מנסיון.
 

oshri5917

New member
אם יהיו פחות אוטובוסים

בשביל מה להעמיס עוד? גם ככה כבישי
גוש דן מפוצצים בכלי רכב. אני לא רואה בעיה של צי בדן. אז טיפה עומדים באוטובוס, לא קורה כלום, ואם האוטובוס מפוצץ, אז הנהג לא עוצר בתחנה לעליה נוספת של אנשים- מנסיון.
אם יהיו פחות אוטובוסים
של דן על הכביש הכביש יתמלא בחאפרים ואז מצבנו יהיה גרוע יותר החאפרים יזלזלו בחוקי התנועה ואז יגדלו מספר התאונות (2)נהג שנתפס יותר מ3 פעמים על עבירות הבאות צריך להוריד אותו מהכביש לצמיתות 1. נסיעה באור אדום(כבר מפעם אחת צריך להעיף אותם מהכביש) 2. נסיעה במהירות 10 קמ''ש מעל המותר 3. עקיפות מסוכנות 4. נסיעה נגד כיוון התנועה צריך לשנות את החוקים 1. הורדת גיל המינימום לרשיון על רכב ציבורי ל 20(בתנאי שלא עבר עבירות תנועה ) 2. שכל נהג אוטובוס מתחת לגיל 26 וכל נהג אוטובוס מעל גיל 59 (גיל60)שעות העבודה המותרות יהיו מקסימום 8 ליום ו 41 לשבוע 3. שכל נהג אוטובוס בן 26-59 ששעות העבודה המותרות יהיו מקסימום 10 ליום ו 56 שעות בשבוע
 

oshri5917

New member
נסה לסוע

בשביל מה להעמיס עוד? גם ככה כבישי
גוש דן מפוצצים בכלי רכב. אני לא רואה בעיה של צי בדן. אז טיפה עומדים באוטובוס, לא קורה כלום, ואם האוטובוס מפוצץ, אז הנהג לא עוצר בתחנה לעליה נוספת של אנשים- מנסיון.
נסה לסוע
בקווים 4 5 9 10 16 18 25 40 42 43 45 46 50 51 60 61 64 66 67 70 82 129 8פ''ת ותראה כמה הם עמוסים על קו 43 לא כדאי אפילו לנסות כי זה סכנת חיים
 

אוריליו

New member
תגובה לאושרי

החאפרים צריכים
להצדיע למשרד התחבורעל שבזכותם יש להם נוסעים משרד התחבורע צריך לשנות את התקנון א. שאוטובוס ירד מכביש אחרי 30 שנה ו20 כמו שהיום בחוק ב. שאוטובוס שמגיעה לגיל 7 יושבת לצורך שיפוץ ג.כל אוטובוס שמגיע לגיל 13 יבדק פעם בשנה כדי לבדוק את תקינותו ד. כל אוטובוס שמגיע לגיל 17 יבדק פעמיים בשנה כדי לבדוק תקינות ככל שמשביתים יותר אוטובוסים ככה התדירות תהיה גרועה יותר וככה מספר החאפםרים בכביש יעלה
תגובה לאושרי
אושרי אתה גאון ואני תומך נלהב ברעיון שלך
 

oshri5917

New member
סכנת החאפרים

תגובה לאושרי
והנה מבוקשך לתגבורת של האוטובוסים העמוסים
סכנת החאפרים
אם קווים 43 40 42 25 ימשיכו להיות עמוסים עלולים חאפרים לנצל את המצב ולהפעיל מוניות שירות שלא כחוק צריך להחזיר לשירות אוטובוסים מושבתים ומהר שלא יהיה הכביש מוצף בחאפרים (2)נכון שרוב SL וSG הן מכונות דוחות אבל עדיף שיהיו על הכביש מאשר שהכביש יתמלא בחאפרים (3)משרד התחבורע הוא הגורם הראשי לכך שיש חאפרים על הכביש
 
הוחלפו המספרים מגלגלת לדיגיטלי

תגובה לאנדי
לאיזה אוטובוס הוחלף המספר הדיגיטלי ובאיזה חודש ב87 יצרו את 3814
הוחלפו המספרים מגלגלת לדיגיטלי
לכל האוטובוסים החל מ-3641 מתישהו בתחילת שנות התשעים. אני לא יודע באיזה חודש יצרו את 3814.
 

oshri5917

New member
תגובה לטאורג

זה לא נכון..
הנה הוכחה...
תגובה לטאורג
לאוטובוסים בתמונה 3821 3825 הורידו את השילוט הדיגיטלי ושמו להם את שילוט הגלגלת הם יוצרו אומנם עם שילוט גלגלת אחר כך שמו להם שילוט דיגיטלי ולבסוף החזירו להם את שילוט הגלגלת גם 3869 נגרטה עם שילוט גלגלת להמרות שיוצרה עם שילוט דיגיטלי
 
שילוט הגלגלת הוחזר בעת שהוכשרו

זה לא נכון..
הנה הוכחה...
שילוט הגלגלת הוחזר בעת שהוכשרו
מחדש לעלייה לכביש, כאשר דן שלחה 50 אוטובוסים לתגבר את מטרודן בתחילת דרכה. ע"מ להתמודד עם המחסור באוטובוסים דן הכשירה כמה עשרות אוטובוסים מודל 87 ו-89 ומאחר שהשילוט הדגיטלי כבר הוצא מהן עם ההשבתה, הותקן בהם שילוט גלגלת להנאת כל החובבים...
 

טוארג

New member
אהה אוקיי ../images/Emo140.gif

שילוט הגלגלת הוחזר בעת שהוכשרו
מחדש לעלייה לכביש, כאשר דן שלחה 50 אוטובוסים לתגבר את מטרודן בתחילת דרכה. ע"מ להתמודד עם המחסור באוטובוסים דן הכשירה כמה עשרות אוטובוסים מודל 87 ו-89 ומאחר שהשילוט הדגיטלי כבר הוצא מהן עם ההשבתה, הותקן בהם שילוט גלגלת להנאת כל החובבים...
אהה אוקיי
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה