ריאליטי מלשון "מציאות", לא חיים אמיתיים
גם השובתים בכיכרות הם לא בדיוק "מחוסרי בית", אז אלו חיים אמיתיים מייצגת הישיבה באוהל? אבל זה לא העניין. בשלב הזה מה שההפקה תעשה או לא תעשה יתפרש כצעד נואש לרייטיניג, אז מה? זה צעד שהתגבש בספונטני ולא תוכנן מראש עם הקונצפט של התוכנית. הוא נועד לעורר את הקהל, את הדיירים בבית, את התוכנית, אז מה? היחס בין תעשיית התקשורת לקהל הוא הדדי, לא חד צדדי ולכל אחד יש אפשרויות בחירה היום. בכל מקרה, זה לא מה שימכור את הקונצפט לחו"ל או שיבטיח עונה נוספת, או עלייה ברייטינג. נוכל לקבוע את מידת ההצלחה של המחאה רק לאור מבחן המעשה - כלומר, ההישגים שלה. בינתיים, המחאה זקוקה לרייטיניג.