מחדל במגדלי עזריאלי.
אתמול(יום רביעי) עשיתי משמרת על אט"ן א' בת"א. קיבלנו קריאה על חוסר הכרה ליד הבורגראנץ' שם.. כשהגענו לשם נאלצנו לחכות כדקה או 2 בכניסה עד שפתחו לנו את השער והבינו מה אנחנו עושים שם. ביקשנו מאחד מהשומרים בכניסה שיתלוו אלינו כדי שיראה לנו איפה נמצא הבורגראנץ' במקום. הוא נכנס לנט"ן..נסענו עד לרחבה מתחת למגדלים ושם חנינו.. השומר לקח אותנו לכניסה של מעלית החירום שאמורה לשמש את צוותי ההצלה שמגיעים למקום. לאחר מספר ניסיונות להזמין את המעלית הוא נזכר כי צריך קוד כדי לקרוא למעלית...ולאחר שהוא נזכר שהוא לא זוכר את הקוד... הוא אמר שצריך מפתח כדי להזמין את המעלית.. לאחר שהוא בדק את כל המפתחות שהיו לו בצרור וגילה שאף אחד מהם לא מפעיל את המעלית כבר ביזבזנו קרוב ל 7 דקות מהרגע שנעמדנו בכניסה של המגדלים(זמן מאוד יקר בהחייאות וכו'...וזה מצטרף לזמן הנסיעה לשם שגם הוא לא היה כ"כ קצר). מכיוון שלא יכלנו לעלות במעלית החירום היינו צריכים להכנס דרך הכניסה הראשית לקניון ולעלות במעלית רגילה..דבר שעיכב אותנו בעוד מספר דקות.. אחרי שכבר נכנסנו למעלית השומר אמר לנו שהבורגרנץ' נמצא בקומה הראשונה.. עלינו לקומה הראשונה ושם לא מצאנו את הברוגרנץ'... במקום זה השומר אמר לנו שהנה הוא והצביע על הבורגרקינג(שם דומה..אבל שם המחוסר הכרה לא היה!). לאחר כחצי דקה שניסינו להבין מה עושים ושבאותם שניות השומר הצליח לברוח לנו(פשוט הלך) הצלחתי למצוא את הברוגרנץ' שהיה ממוקם קומה מעלינו. שוב היינו צריכים לחכות למעלית כדי להעלות את כל הציוד למעלה.. בסופו של דבר הגענו למקום..שם חיכה לנו קב"ט שאמר לנו שאין כאן כלום ושאחנו מוזמנים לסרוק את המקום למרות שהוא בדק ואין כלום.. בסופו של דבר לא מצאנו שום מחוסר הכרה..למרות ששמעתי במ.ק של הקב"ט את ההודעה הבאה "היה כאן אירוע מקודם...תגיד למגן דוד אדום שלא קרה כלום ושילכו". כל העניין הזה הוא מחדל אחד גדול...אם באמת מישהו היה צריך את העזרה שלנו..אם היתה מצפה לנו שם החייאה..אז אנחנו היינו מתעכבים 10 דקות בלנסות בכלל להגיע אל החולה מרגע שהגענו למגדלים.
אתמול(יום רביעי) עשיתי משמרת על אט"ן א' בת"א. קיבלנו קריאה על חוסר הכרה ליד הבורגראנץ' שם.. כשהגענו לשם נאלצנו לחכות כדקה או 2 בכניסה עד שפתחו לנו את השער והבינו מה אנחנו עושים שם. ביקשנו מאחד מהשומרים בכניסה שיתלוו אלינו כדי שיראה לנו איפה נמצא הבורגראנץ' במקום. הוא נכנס לנט"ן..נסענו עד לרחבה מתחת למגדלים ושם חנינו.. השומר לקח אותנו לכניסה של מעלית החירום שאמורה לשמש את צוותי ההצלה שמגיעים למקום. לאחר מספר ניסיונות להזמין את המעלית הוא נזכר כי צריך קוד כדי לקרוא למעלית...ולאחר שהוא נזכר שהוא לא זוכר את הקוד... הוא אמר שצריך מפתח כדי להזמין את המעלית.. לאחר שהוא בדק את כל המפתחות שהיו לו בצרור וגילה שאף אחד מהם לא מפעיל את המעלית כבר ביזבזנו קרוב ל 7 דקות מהרגע שנעמדנו בכניסה של המגדלים(זמן מאוד יקר בהחייאות וכו'...וזה מצטרף לזמן הנסיעה לשם שגם הוא לא היה כ"כ קצר). מכיוון שלא יכלנו לעלות במעלית החירום היינו צריכים להכנס דרך הכניסה הראשית לקניון ולעלות במעלית רגילה..דבר שעיכב אותנו בעוד מספר דקות.. אחרי שכבר נכנסנו למעלית השומר אמר לנו שהבורגרנץ' נמצא בקומה הראשונה.. עלינו לקומה הראשונה ושם לא מצאנו את הברוגרנץ'... במקום זה השומר אמר לנו שהנה הוא והצביע על הבורגרקינג(שם דומה..אבל שם המחוסר הכרה לא היה!). לאחר כחצי דקה שניסינו להבין מה עושים ושבאותם שניות השומר הצליח לברוח לנו(פשוט הלך) הצלחתי למצוא את הברוגרנץ' שהיה ממוקם קומה מעלינו. שוב היינו צריכים לחכות למעלית כדי להעלות את כל הציוד למעלה.. בסופו של דבר הגענו למקום..שם חיכה לנו קב"ט שאמר לנו שאין כאן כלום ושאחנו מוזמנים לסרוק את המקום למרות שהוא בדק ואין כלום.. בסופו של דבר לא מצאנו שום מחוסר הכרה..למרות ששמעתי במ.ק של הקב"ט את ההודעה הבאה "היה כאן אירוע מקודם...תגיד למגן דוד אדום שלא קרה כלום ושילכו". כל העניין הזה הוא מחדל אחד גדול...אם באמת מישהו היה צריך את העזרה שלנו..אם היתה מצפה לנו שם החייאה..אז אנחנו היינו מתעכבים 10 דקות בלנסות בכלל להגיע אל החולה מרגע שהגענו למגדלים.