מחדל בנושא אחריות

beninbb

New member
מחדל בנושא אחריות

הרכשתי מוצר מסוים וקיבלתיו לביתי,הקניה נעשתה בחנות דרך אגב ולא באינטרנט. לאחר הפעלה ראשונית שמתי לב כי המוצר פועל שלא כשורה,פניתי לחנות וזאת דאגה להזמין לי שירות בכדי שיגיעו לבדוק את המוצר. לאחר כשבוע בערך,הגיע נציג מהחברה וקבע כי אני צודק וכי יש להחליף חלק מאוד משמעותי במוצר,הסברתי לו כי אני לא מוכנה וכי אני מעוניינת כי היבואן יחליף לי לחדש,אפילו לא השתמשתי פעם אחת,הטכנאי הלך ואמר כי יעביר את העניין לחברה ויחזרו אלי. לאחר כמה ימים שלא חזרו פניתי אליהם והם אמרו כי הם יודעים על מדובר וכי על ההחלפה עלי לדבר עם היבואן. שוחחתי עמם והם אמרו כי מכיוון שרכשתי בחנות שהם לא עובדים אותה(למרות ועל המוצר רשום שמם והם הגיעו לתיקון),הם לא מסכימים להחלפה והפנו אותי לחנות אותה השמיצו למעשה משןם מה. כל דבר לא עזרו לי וכך נשארתי. פניתי לחנות והם הציעו לי להחליף למוצר מחברה אחרת,גם טובה,אפילו יקרה יותר,אך לא הסכמתי,כיוון שזאת הייתה הבחירה שלי ויש כמוהה לאנשים שאני מכירה והמליצו עליו. שאלתי היא: מי אמורה להחליף את המוצר מתוקף האחריות? האם זה משנה היכן רכשתי את המוצר כל עוד ממקום מכובד וקבלתי חשבונית קניה? האם יבואן יכול לומר כי מכיוון שרכשתי בחנות X,אזי הוא לא מסכים להחליף לי? אשמח לתשובתכם, בטי בנין קריות
 
הפורום אינו פורום ייעוץ

לכן אנחנו לא יכולים לענות על שאלותיך. כדאי לפנות לפורום צרכנות או פורום משפט בנושאים האלו
 

WWWNFR

New member
בטי שלום יש גוף ששמו " אמון הציבור

ניתן ליפנות אליהם הם בדיוק מטפלים בנושאים הללו צלצלי ל 035606069 שם יעזרו לך אני בטוח יש שם עורכי דין שזה עיסוכם בהיתנדבות אני מקווה שיהיה בסדר בהצלחה .
 
למעלה