מחדל סמסונג - אלקטרוניקס פרו
שלום,
להלן תקציר התלונה:
בתאריך 16/10/2011 נרכשה טלוויזיה של חברת SAMSUNG
32'' דגם LA32C450
דאגנו לרכוש את המוצר מיבואן רשמי ועם אחריות של ספק בלעדי למשך 3 שנים.
כעבור כשנה וחצי החלו להופיע תקלות בתצוגת המסך + המכשיר היה נכבה מעצמו כל חצי שעה-שעה.
פנינו לצורך קבלת שירות של אחריות לחברת אלקטרוניקספרו, בהתאם לחוזה האחריות.
בהתאם לחוזה אכן הגיע הטכנאי לבית הלקוח, ונאמר כי נדרש תיקון במעבדה. הטלוויזיה נלקחה בתאריך 2/7/2013
על פי חוזה אחריות התיקון אמור להתבצע תוך 7 ימי עבודה או שיסופק מוצר חלופי חדש.
מספר פניה: 100143582
מאז במשך חודש אנו ממשיכים להתקשר למוקד. בתחילה אמרו שהנושא בטיפול ובבדיקה.
לאחר שבועיים נאמר שלא ניתן לתקן את הטלווויזיה ושנשלח חשבונית למנהלת המעבדה (???) לפקס 089567508.
בתאריך 23.7 שלחנו פקס בפעם ראשונה ובוצע וידוי לקבלת הפקס (שם נציגה - שני)
בתאריך 30.7 נאמר כי הם לא מוצאים/ לא קיבלו פקס, ושלחנו פעם שניה (שם נציגה - רחל)
הבטיחו שיחזרו טלפונית ולא חזרו
בתאריך 5.8 דיברתי עם נציגה בשם אורטל, שאמרה שלא קיבלו את הפקס ושאשלח שוב לאותו מספר למנהלת המעבדה. לשאלתי מה הקשר בין חשבונית למעבדה, לא היתה לה תשובה. ביקשתי מספר מאייל ואמרה שאין. כמו כן הבטיחה שיחזרו אליי בהקדם.
לאחר מספר שעות התקשרתי שוב ודיברתי עם נציגה בשם שרונה, ששוב ביקשה את החשבונית. הפעם היא נתנה את המאייל האישי של מנהלת המעבדה (רעות) [email protected]
והבטיחה שאישית תדאג שיחזרו אליי עם תשובות למחורת. אף אחד לא חזר לא טלפונית ולא במאייל.
בתאריך 6.8 התקשרתי שוב ודיברתי עם נציגה בשם דינה (שביקשה ממנני שוב את החשבונית) ביקשתי לקבל תשובות. והיא הבטיחה שמנהלת משמרת או רעות עצמה יחזרו אליי עד 15:00.
בשעה 15:30 התקשרתי שוב ודיברתי עם נציגה בשם רותם. דרשתי לדבר עם המנהלת. ביקשו ממני להמתין ושהמנהלת בשם קרן תעלה מולי על הקו. לאחר עשרים דקות (מדוד) השיחה נותקה.
שוב התקשרתי ודיברתי עם נציגה דינה,שאמרה שהמנהלת מתקשרת אליי ברגע זה ושאני ארד מהקו. ביקשתי לא לשים אותי בממתינה ושאני אחכה לשיחה נכנסת מקבילה. כמובן ששמו אותי על ממתינה ולאחר עשר דקות ניתקתי.
התקשרתי שוב ודיברתי עם נציגה בשם נאווה. אמרתי שזו הפעם האחרונה לפני שאני מגיש תלונה עם לא חוזרים אליי תוך עשר דקות...
כמובן שאף אחד לא חזר אלי.
השירות הינו שרות ביזיוני, ומתחת לכל ביקורת.
מעבר לזה שנשארנו ללא המכשיר עבורו שילמנו, נשארנו גם ללא שמץ של מושג מה התקלה ומה הפיצוי, עברו כבר כל הזמנים המוגדרים בחוזה אחריות.
יש גם נופח עגמת נפש וערך כספי של שעות עבודה מבוזבזות.
דודתי (הטלוויזיה נקנתה עבורה) כבר חודש ללא מכשיר, אף אחד לא חוזר אליה והיא נאלצה פעמיים ביום עבודה להגיע לדואר לצורך שליחת פקס.
אני הייתי בהמתנות בסה"כ במצטבר במשך שעות במהלך יום עבודה.
יש לציין שאם מקלידים בגוגל את שם החברה ישר מקבלים תלונות דומות שהפיצו ברשתות חברתיות.
מצורפים העתק של חשבונית וחוזה אחריות
אם נידרש אשלח גם הקלטות של שיחות מתאריכים 5-6/7
אני פונה אליכם כדי שסוף סוף יבוצע טיפול שורשי בחברה שמרשה לעצמה להשתמש בשם עולמי כמו SAMSUNG
ולהתעלם מכל המחויבויות החוקיות שלה כלפי הלקוחות שמשלמים עבור הביטחון התמון בשם של ספק בלעדי, את מיטב כספם.
אודה למענה המהיר,
בברכה,
שכטמן אלכס
שלום,
להלן תקציר התלונה:
בתאריך 16/10/2011 נרכשה טלוויזיה של חברת SAMSUNG
32'' דגם LA32C450
דאגנו לרכוש את המוצר מיבואן רשמי ועם אחריות של ספק בלעדי למשך 3 שנים.
כעבור כשנה וחצי החלו להופיע תקלות בתצוגת המסך + המכשיר היה נכבה מעצמו כל חצי שעה-שעה.
פנינו לצורך קבלת שירות של אחריות לחברת אלקטרוניקספרו, בהתאם לחוזה האחריות.
בהתאם לחוזה אכן הגיע הטכנאי לבית הלקוח, ונאמר כי נדרש תיקון במעבדה. הטלוויזיה נלקחה בתאריך 2/7/2013
על פי חוזה אחריות התיקון אמור להתבצע תוך 7 ימי עבודה או שיסופק מוצר חלופי חדש.
מספר פניה: 100143582
מאז במשך חודש אנו ממשיכים להתקשר למוקד. בתחילה אמרו שהנושא בטיפול ובבדיקה.
לאחר שבועיים נאמר שלא ניתן לתקן את הטלווויזיה ושנשלח חשבונית למנהלת המעבדה (???) לפקס 089567508.
בתאריך 23.7 שלחנו פקס בפעם ראשונה ובוצע וידוי לקבלת הפקס (שם נציגה - שני)
בתאריך 30.7 נאמר כי הם לא מוצאים/ לא קיבלו פקס, ושלחנו פעם שניה (שם נציגה - רחל)
הבטיחו שיחזרו טלפונית ולא חזרו
בתאריך 5.8 דיברתי עם נציגה בשם אורטל, שאמרה שלא קיבלו את הפקס ושאשלח שוב לאותו מספר למנהלת המעבדה. לשאלתי מה הקשר בין חשבונית למעבדה, לא היתה לה תשובה. ביקשתי מספר מאייל ואמרה שאין. כמו כן הבטיחה שיחזרו אליי בהקדם.
לאחר מספר שעות התקשרתי שוב ודיברתי עם נציגה בשם שרונה, ששוב ביקשה את החשבונית. הפעם היא נתנה את המאייל האישי של מנהלת המעבדה (רעות) [email protected]
והבטיחה שאישית תדאג שיחזרו אליי עם תשובות למחורת. אף אחד לא חזר לא טלפונית ולא במאייל.
בתאריך 6.8 התקשרתי שוב ודיברתי עם נציגה בשם דינה (שביקשה ממנני שוב את החשבונית) ביקשתי לקבל תשובות. והיא הבטיחה שמנהלת משמרת או רעות עצמה יחזרו אליי עד 15:00.
בשעה 15:30 התקשרתי שוב ודיברתי עם נציגה בשם רותם. דרשתי לדבר עם המנהלת. ביקשו ממני להמתין ושהמנהלת בשם קרן תעלה מולי על הקו. לאחר עשרים דקות (מדוד) השיחה נותקה.
שוב התקשרתי ודיברתי עם נציגה דינה,שאמרה שהמנהלת מתקשרת אליי ברגע זה ושאני ארד מהקו. ביקשתי לא לשים אותי בממתינה ושאני אחכה לשיחה נכנסת מקבילה. כמובן ששמו אותי על ממתינה ולאחר עשר דקות ניתקתי.
התקשרתי שוב ודיברתי עם נציגה בשם נאווה. אמרתי שזו הפעם האחרונה לפני שאני מגיש תלונה עם לא חוזרים אליי תוך עשר דקות...
כמובן שאף אחד לא חזר אלי.
השירות הינו שרות ביזיוני, ומתחת לכל ביקורת.
מעבר לזה שנשארנו ללא המכשיר עבורו שילמנו, נשארנו גם ללא שמץ של מושג מה התקלה ומה הפיצוי, עברו כבר כל הזמנים המוגדרים בחוזה אחריות.
יש גם נופח עגמת נפש וערך כספי של שעות עבודה מבוזבזות.
דודתי (הטלוויזיה נקנתה עבורה) כבר חודש ללא מכשיר, אף אחד לא חוזר אליה והיא נאלצה פעמיים ביום עבודה להגיע לדואר לצורך שליחת פקס.
אני הייתי בהמתנות בסה"כ במצטבר במשך שעות במהלך יום עבודה.
יש לציין שאם מקלידים בגוגל את שם החברה ישר מקבלים תלונות דומות שהפיצו ברשתות חברתיות.
מצורפים העתק של חשבונית וחוזה אחריות
אם נידרש אשלח גם הקלטות של שיחות מתאריכים 5-6/7
אני פונה אליכם כדי שסוף סוף יבוצע טיפול שורשי בחברה שמרשה לעצמה להשתמש בשם עולמי כמו SAMSUNG
ולהתעלם מכל המחויבויות החוקיות שלה כלפי הלקוחות שמשלמים עבור הביטחון התמון בשם של ספק בלעדי, את מיטב כספם.
אודה למענה המהיר,
בברכה,
שכטמן אלכס