מחזור 25: יונייטד נגד אסטון וילה

אורון V1

New member
מחזור 25: יונייטד נגד אסטון וילה

בעוד כרבע שעה באולד טראפורד, שידור ישיר בספורט1 וספורט1 HD
 

אורון V1

New member
ומסתבר שרוני יודע להסתדר גם בלי בישולים של

השוער כשהוא משלים צמד בסיום המחצית השניה מבישול של נאני מהאגף הימני לתוך הרחבה ושם הוא מוצא את הרשת השמאלית של פרידל. פרידל עוד עצר שתי הזדמנויות של נאני, אחת מהן לקרן, ובעיטה של גיגסי, בסה"כ 5 בעיטות למסגרת מול 2 של וילה. יונייטד גם מובילה בהחזקת הכדור עם 62% לעומת 38% של הוילאנס. כך שנראה שהתקפי הלב לעת עתה ימנעו, בתקווה שוויין ימשיך בכושר הזה גם בהמשך.
 

ANGELUSPIKE

New member
HE IS BACK

סוף סוף ויין רוני חוזר להבקיע ועושה את זה כמו גדול עם צמד במחצית הראשונה, למרות פיספתי את כל המחצית הראשונה (ככה זה שאין עיתון בבית, אז פחות מעודכנים), את השניה אני לא אפספס. בנתיים תוצאות טובות של ארסנל וצ'לסי מבחנתינו (פיגור ושיוון בתהאמה).
 

אורון V1

New member
בשעה טובה ומוצלחת

עיתון? על אינטרנט שמעת?
 

אורון V1

New member
איזו הפקרות ברחבה

בנט חופשי לקבל מסירת רוחב ברחבה ולצמק את התוצאה, עכשיו רק חסר שוילה יקבלו תאבון.
 

ANGELUSPIKE

New member
איזה זמן מצויין לויין רוני להתעורר

בדיוק כשמניו מגיעים לישורת האחרונה הוא מתעורר מתרדמת החורף שלו, רק לחשוב מה הוא וברבא יעשו ביחד עכשיו כשרוני חזר לכושר, גורם לי להזיל ריר, אני כבר מחכה כל כך לראות מה יהיה בדרבי, איך נשתיך עוד הפעם את הכחולים מהצד השני.
 

אורון V1

New member
עוד חזון למועד

שני שערים ובישול בהחלט מעניקים לו את תואר איש המשחק אבל הוא יצטרך להתמיד בכושר ולחזור לימיו כקדם כדי להצדיק את המשכורת המנופחת
 

ANGELUSPIKE

New member
אתה יודע איך זה

זה הכל עניין של ביטחון ושמחת חיים והמשחק של אתמול עזר לו בשני האספקטים הללו, אני לא מצפה שעכשיו כל משחק הוא יבקיע שלישייה, אבל אם הוא יסיים את העונה בסביבות ה 15 - 18 שערים (יש לו כבר 4), אני יהיה מרוצה.
 
למעלה