מחזור 27: יונייטד נגד אבו דאבי סיטי

אורון V1

New member
מחזור 27: יונייטד נגד אבו דאבי סיטי

החל השידור הישיר בספורט1 וספורט1 HD לקראת בעיטת הפתיחה ב-14:45 באולד טראפורד. השדים האדומים יחפשו התאוששות לאחר ההפסד במחזור הקודם מול הזאבים ואין דרך טובה יותר לעשות זאת מאשר ניצחון מול היריבה העירונית, כאשר המפגש הקודם הסתיים בתיקו אפס מאכזב. ההרכב הפותח: ואן דר סאר, אברה, סמולינג, וידיץ', אושיי, אנדרסון, גיגס, נאני, סקולס, פלצ'ר ורוני על הספסל: לינדגארד, בראון, רפאל, קאריק, אוון, ברבטוב והרננדז. ריו עדיין בחוץ עקב פציעה וכך גם ג'וני אבאנס. צ'יצ'אריטו בספק לאור העובדה שנחת רק ביום שישי. סיטי ניצחו רק פעם אחת בעשרים ושישה הביקורים האחרונים לאולד טראפורד ולא הבקיעו בארבעה מחמשת הדרבים האחרונים. 49 מ-143 מפגשי הליגה הסתיימו בתיקו יונייטד מצליחה מאוד בבית עם 37 מתוך 39 נקודות. כל הדרכים מובילות לניצחון של יונייטד, עכשיו נראה מה יקרה על המגרש.
 

אורון V1

New member
שם המשחק - יעילות

היתרון במשחק היה שייך לסיטי וגם ההחמצה הגדולה עם דוד סילבה בדקה השלישית באחד על אחד מול אדווין, הבעיטה המסוכנת הראשונה של יונייטד הייתה של נאני ששלח את הכדור מעל המשקוף בדקה העשירית וההתקפה המסודרת הראשונה עם הנגיחה של פלצ'ר בדקה ה-34. ואז בדקה ה-41 הכל השתנה כשגיגסי שלח כדור למרכז סמוך לרחבה לנאני שגילגל פנימה ומאז היתרון היה שייך ליונייטד. ממש לפני השער דיברתי עם האבא על כך שסיטי מחזיקים ביתרון אבל לא יעילים ואז תגיע יונייטד בהתקפה אחת ותבקיע וכך היה. מקווה לראות את ברבטוב עולה במחצית השניה, די תמוה חוסר השילוב שלו.
 

casper 007

New member
על צד אחר שבדרבי

אני בכלל אוהד יובה אבל רציתי להמליץ לכם על הפוסט שנמצא בבלוג הזה, שמדבר על הצד המוסיקלי שיש בדרבי של מנצ'סטר. http://casper0.wordpress.com/
 

אורון V1

New member
קספר שמייכל? ../images/Emo8.gif

תודה על ההמלצה על תכהפוסט המעניין, אני האמת דווקא מחבב את אואזיס למרות שהם משתייכים לצד התכול.
 

מאור 448

New member
אני שונא את אואזיס!

והם גם כל כך שונאי יונייטד שאפילו אם הם היו טובים - היה לי קשה לשמוע אותם... בכל מקרה תשמעו אוונסנס!- זאת להקה...
 

אורון V1

New member
שאלה של טעם, אני מבדיל בין כדורגל למוסיקה

עובדה שאני אוהב את אריק איינשטיין למרות שהוא אדום
 
לא דרבי מדהים, אבל איזה בונבניירה מרוני../images/Emo13.gif

סיטי לדעתי שיחקו יותר טוב, אבל בסופו של דבר אנחנו רצינו את זה יותר ונאני נתן הופעה טובה (חבל שהוא לא יותר מרוכז, היה יכול לסיים את המשחק מוקדם יותר). מנצ'סטר אדומה!!!
 

אורון V1

New member
רוני הרוויח ביושר את ה-500,000 שלו השבוע

נאני ללא ספק היה האיום ההתקפי הגדול ביותר, ברבטוב לעומת זאת לא בא לכדי ביטוי.
 

AeroTom

New member
וואו../images/Emo70.gif

לא האמנתי בשער של רוני...מושלם. איזה ביצוע. מתחרה עם ברבטוב (מול ליברפול) על שער העונה. איזה שער ניצחון, ועוד מול הסיטי. שער ובישול לנאני. לא שיחקנו משהו בכלל. נראה לי שני השערים היו שתי הבעיטות היחידות למסגרת, לא? ניצחון חשוב שדי משאיר סופית נראה לי את המאבק רק מול ארסנל.
 

Little McMickey

New member
../images/Emo90.gif../images/Emo28.gifראיתי את כל המשחק

והיה מדהים, אני ידעתי שאחרי כל הנסיונות של נאני הוא בסוף יצליח לעשות גול וזה קרה ולא הייתה מאושרת ממני.. ואז שסיטי השוו התעצבנתי חחח ואין אין על הגול המדהים הזה של רוני! אני הייתי בשוק מאיך שהוא הצליח! גול כ"כ יפההה, כמובן שהייתי חייבת להקליט ביס מקס ולראות את זה שוב ושוב.... אחלה משחק
 

אורון V1

New member
../images/Emo240.gifג'י סונג פארק בחוץ לחודש

הקשר הדרום קוריאני הבינלאומי סובל מפציעה בגיד הברך שנגרמה באימונים ויעדר כחודש. אנטוניו ולנסיה, לעומת זאת, מתאמן עם קבוצת המילואים ובדרך חזרה מפציעה ממנה סבל מאז ספטמבר.
 
למעלה