מחזור 29-תוצאת מחצית: ליברפול 2-יונייטד 0

אורון V1

מחזור 29-תוצאת מחצית: ליברפול 2-יונייטד 0

שידור בספורט 1 וספורט 1 HD ומחצית שאנחנו ונאני נרצה לשכוח. אני אישית הצטרפתי למשחק בדקה ה-13 ומאז הייתה קורה של ברבטוב ועוד הזדמנות ברחבה ליונייטד. ואז בדקה ה-33 סוארז במבצע אישי נהדר פרץ לרחבה ומסר רוחב לקויט שקבע 0-1 ולאחר מכן נאני החזיר נגיחה אחרונית ברחבה ומצא את קויט שקבע 0-2 בדקה ה-38. המחצית הסתיימה עם פציעה של נאני שהוחלף ע"י הרננדז והתחממות היצרים. בתקווה למחצית שניה טובה יותר.

a win against arsenal at home in an FA CUP

game isn't saying anything about the way we look in away games in PREMIER LEAGUE. don't forget the gunners don't look that great these past few weeks with the major fuck ups in the league cup finals and the second leg in the champions league we will see if the team is out of deep shit. if united isn't 9/9 in the next 3 games against bolton, avram & fulham than nothing has changed.

אורון V1

ניצחון חשוב ביותר

קודם כל לצאת מרצף ההפסדים, לאחר מכן ניצחון על יריבה מרכזית על תואר האליפות וכמובן לעבור שלב בגביע. אמנם לא משחק חוץ אבל עדיין זה לא מוריד מהחשיבות.

man, it was really painful to watch this game

and to think that in my mind i was sure i came here to witness an historic season. these past six days can end this season in terms of winning the premier league
got my ticket for the second leg in the champions league, but after that i think i might come back. wanted to get a season ticket for the remeinder of the season (5 home games are left), but the only ones that are avilable are in the east stand and they ask for £180 which is more than 1000 shekels for five games which is nuts.

ANGELUSPIKE

ליאור אולי תהיה קצת יותר אופטימי

אל תדאג מנצ'סטר זה לא צ'לסי, יש להם את פרגי שייתן להם בראש, ומשחק הבא וידיץ חוזר אז גם ההגנה תהיה יותר טובה.

אורון V1

It`s not over till it`s over

אם כי עניין משחקי החוץ הוא אכן בעייתי. ו-1,000 ש"ח לחמישה משחקים בכל הנוגע לליגה האנגלית הוא לא עד כדי כך "משוגע" אלא די סטנדרטי, לא ככה?

למעלה