מחזור 5: מכבי תל אביב - מכבי נתניה

tristan79

New member
מחזור 5: מכבי תל אביב - מכבי נתניה

הערב (20:50, שידור ישיר כ"משחק המרכזי" בערוץ 10) תתארח מכבי נתניה באיצטדיונה הלא ביתי של מכבי ת"א. איצטדיון ר"ג, שגם ככה הוא בעייתי מבחינת אקוסטיקה, צפוי להיות יחסית ריק הערב - רק 1000 כרטיסים נמכרו עד כה (בנוסף למנויים של מכבי ת"א) ואני באמת לא מבין את ההגיון מאחורי ההחלטה של הנהלת מכבי ת"א לגבות מחיר מלא על המשחק הזה. אם כבר אתם נאלצים לארח בר"ג אז לפחות תורידו את מחירי הכרטיסים ותעשו מזה הפנינג שיביא לשם עוד קהל - זה גם יכול להשתלם כלכלית (מה עדיף? 2,000 איש שקונים כרטיסים ב 80 ש"ח או 10,000 שקונים כרטיסים ב 20 ש"ח?) ובטוח שזה נראה טוב יותר... בכל מקרה, בהרכב מכבי נתניה לא צפויים שינויים לעומת זה שפתח בשבוע שעבר בניצחון על אשדוד, כשמתיאוס שוב ישתמש בפרנסמן כבלם שלישי לצידם של חיימוביץ' ומארין, והרכש החדש אומברטו מקבל את חולצת ההרכב (נקווה שהוא מתחיל להכנס לכושר). הרכב משוער: לירן שטראובר, קלמי סבן, זאב חיימוביץ', לואיס מארין, ביוואן פרנסמן, דדי בן דיין, אלמוג כהן, דניאל אומברטו, שלו מנשה, איתי שכטר, ג'ורג' בה.
 

SjP

New member
למה לא לתת את הקרדיט לגזל

גרזן אמיתי באמצע, יודע איך לנהל את התקפות המעבר, וכל פעם שהוא נמצא במגרש דברים טובים קורים גם בצד ההתקפי (שתי בישולים וגול זה אחלה נתונים בשביל 4 מחזורים שהוא לא שיחק משחק מלא) מבחינת קהל אני מקווה שיהיו לפחות 2000 מנתניה אם לא זה פאדיחה, למרות המחירים המוגזמים, הגיע הזמן שהקהל ייתן את הטון. כל השנים האלה הקבוצה דשדשה ורק הקהל צויין לטובה, דווקא עכשיו שהקבוצה מפציצה הקהל נוטש אותה.
 

lilon1

New member
איזה ג-ו-ל!!! היה שווה לסבול 87 דקות..

אני באופוריה..
 
פרנסמן = איש המשחק

הדרום-אפריקאי עשה עבודה טובה בהגנה וקינח עם שער מדהים שבוודאי יתמודד בתחרות שער העונה. המשחק עצמו היה חלש ובסה"כ במחצית הראשונה בקושי היה כדורגל (כרגיל), אבל במחצית השנייה מחקנו כמעט לחלוטין את ת"א וזה היה אמור להסתיים עם עוד שער או שתיים.
 

tristan79

New member
איזה גול... איזה גול... איזה גול...

אמנם משחק שרובו היה שעמום אחד גדול, אבל שער ענק של שחקן שלא נתנו לו יותר מדי קרדיט, אבל לאט לאט מוכיח את היכולות שלו. במשחקים האחרונים פרנסמן באמת מתופקד כבלם שלישי והקבוצה נראית הרבה יותר טוב - גם המגינים משוחררים יותר לעזור להתקפה וגם פרנסמן עצמו משתלב במערך ההגנתי (נותן את אספקט המהירות שחסר למארין ולחיימוביץ') וגם מדי פעם מבליח ועוזר לקבוצה לצאת קדימה. גם בלי הבעיטה חשבתי שהוא איש המשחק של נתניה היום, אבל אחריה אין ספק. נקווה גם שזו לא התלבשות חד פעמית של פצצה, אלא יכולת בעיטה מוכחת ועקבית שיש לבחור... הרבה מעבר אין מה להגיד על נתניה - ההגנה עובדת יחסית, הקישור ההתקפי, כלומר אומברטו ומנשה, מדי פעם מנסים אבל זה ממש לא זה בשביל שחקנים שאמורים לנהל את המשחק של הקבוצה במרכז המגרש. ג'ורג' בה נוגע בכדור בעיקר כשהוא מקבל אותו במקומות הלא נכונים (במרכז המגרש או באחד האגפים) וגם אם הוא מצליח להשתלט עליו אז אין לו מה לעשות איתו כי פשוט אין אף אחד ברחבת היריב, ושכטר כרגיל מראה ניצוצות לעיתים רחוקות אבל די נעלם ברוב המשחק. לא יודע אם לתת קרדיט להגנה הנתנייתית, אבל הדבר הכי בולט במשחק היה העובדה שהקישור של מכבי ת"א פשוט לא משהו, וזה אמור להיות הקישור הכי יצירתי וטכני בליגה הישראלית (ג'ונסון, ישראליביץ', שבחון ובוזגלו עם חדד שעולה מהספסל). מאמין שהם יעשו עוד הרבה דברים יפים בהמשך העונה, אבל בהתחשב בכמות הכסף שנשפכה שם על שחקנים פתאום שליו מנשה נראה כמו השקעה הרבה יותר חכמה ומשתלמת...
 

KfirWolfson

New member
פייייי

איזה גול מזמן לא עודדנו כל כך טוב במשחק...לא שמעתי את אוהדי מכבי פעם אחת
 

נמשל

New member
זה כי ברמת גן לא שומעים כלום

גם בטלוויזיה לא שומעים את האוהדים וגם במגרש לא שומעים שום דבר ממרחק של 30 מטר. בחצי הגמר מול בית"ר הקהל נתן הופעה אדיה של דגלים ושירה ולא שמענו בכלל את אוהדי בית"ר ואז כשהגעתי הביתה אני שומע את אוהדי בית"ר שאומרים שהם שרו בלי הפסקה בכלל לא שמעו את נתניה ... איצטדיון ארור, מכוער, חסר אקוסטיקה, זויות צפיה איומות. להרוס ולבנות מחדש
 

tristan79

New member
מקווה שזו נקודת המפנה

מבחינת הקהל הנתנייתי - יותר אוהדי נתניה הגיעו למשחק חוץ במחיר מלא לעומת המשחק במחזור הקודם שחולקו אליו כרטיסים בחינם. סוף סוף מכבי נתניה נפגשה עם אחת הקבוצות הגדולות בליגה ואחרי שהשגנו ניצחון חוץ אז הקופסא צריכה להיות מלאה במשחק הבא מול הפועל ת"א... ובכל מקרה, אתה צודק לגבי איצטדיון ר"ג, וזה לא רק האקוסטיקה. כשיושבים שם באמצע גובה היציע אתה מרגיש כאילו אתה רואה את המשחק מהליקופטר. בקיצור, כמו שאמרו אצלי בצבא - לצבוע בכחול ולזרוק לים... הגיע הזמן שיהיה לנו איצטדיון לאומי ראוי למילניום הנוכחי.
 

SjP

New member
מדהים!

גול אדיר של פרנסמן, רואים שעבדו על זה באימונים, ככה שזה לא מקרי הבעיטה הזאת ונקווה שנראה עוד גולים ממנו, הגנתית הוא עמד מושלם, ובכלל ההגנה שלנו לא נתנה להתקפה של מכבי ת"א סיכוי בכלל, הם לא הגיעו למצב אחד תכליתי. מחצית ראשונה חלשה של שתי הקבוצות, ת"א שלטה יותר במרכז המגרש בהתחלה אבל לא הגיעו להזדמנויות, שליו מנשה מדביק כדור למשקוף, וחוץ מזה לא ראינו כלום. מחצית שנייה אופרה אחרת, מכבי נתניה שולטת במשחק, מגיעה להזדמנויות, במזל זה לא נגמר יותר, אבל למה להיות חזירים, 1:0 מול מכבי ת"א בחוץ כל אוהד היה מוכן לקנות לפני תחילת המשחק אין יותר מתוק מזה, ועוד מגול כזה מדהים ובדקה הכי משמחת שיכולה להיות. הקהל שיחק אותה ומקווה שפה מתחילה המגמה של גידול בממוצע הצופים, עד עכשיו האוהדים כנראה לא הפנימו שמכבי נתניה הולכת השנה עד הסוף, ורק עכשיו שאנחנו מעל ביתר ב9 נקודות הם יתחילו להיות אופטימיים. אליפות בשנה האחרונה בקופסא? אפשר להתחיל לחלום.
 
תשכח מזה...

זאת לא הולכת להיות העונה האחרונה בקופסא
 

SjP

New member
ובכל זאת.. נקווה שכן

אין מה לעשות אני אופטימי חסר תקנה אם מריים סידרה את הפרשה של הויזה של מתיאוס תוך שעה, אולי משהו גם יקרה בסופו של דבר בעבודה על האיצטדיון החדש
 
למעלה