מחזירים את הנכים הבייתה! בואו ותרמו

מחזירים את הנכים הבייתה! בואו ותרמו

מזה כחודש ימים הנכים מתבצרים בקריית הממשלה, במאבק על זכותם להתקיים בכבוד, אך טרם נמצא הפיתרון למשבר. יו"ר ההסתדרות קיים פגישות ודיונים עם רה"מ, שר אוצר ונציגים נוספים ממשרד האוצר והממשלה. לאחר שכל המאמצים להגיע להסדר הוגן עלו בתוהו, החליטו ח"כ עמיר פרץ עם ראשי ההסתדרות לנקוט ביוזמה חדשה כדי "להחזיר את הנכים הביתה". ההסתדרות פונה לכל העובדים בישראל, כדי שכל עובד יתרום יום חופשה אחד, ערכם של ימי החופשה יועברו ע"י המעבידים לקרן מיוחדת. קרן ההסתדרות למען הנכים הוקמה ע"י ההסתדרות, בניהול ופיקוח של ועדה ציבורית בראשות שרת העבודה והרווחה לשעבר, הגב` אורה נמיר. תרומות נוספות ניתן להפקיד בחשבון מס` 223344 סניף 608 – בנק הפועלים. או באמצעות כרטיס אשראי בטלפון 50 53 50 800 1 . בתום איסוף הכספים יועבר הסכום שיצטבר למשרד האוצר כסיוע להשלמת הסכום הנדרש להחזיר את הנכים הביתה.
 

סלומון10

New member
אני ממש לא מבין מה זה יפתור?

יפתור את הבעיה לחודש, לחודשיים, נגיד אפילו לשנה, מה הלאה? נכון שגם פתרון לשנה הוא טוב ואחרי שנה אללא כארים, אבל פתרון אמיתי צריך לבוא מתוך הכרה בחובתה של הממשלה כלפי אזרחי המדינה שאינם יכולים לפרנס את עצמם שלא באשמתם. צריך לפעול כך להכריח את ממשלת ישראל ואת חבריה האטומים, להכיר בכך, בין מרצונם ובין שלא מרצונם.
 
נכון

ועדיין זה אינו מצדיק לקלל בפורום פקידי אוצר "אטומים", כפי שעשו איציק והמתחזים בפורום בוואלה. גם את ראש הממשלה יצחק רבין ז"ל קיללו לפני שנרצח. אין לקלל אף נושא בתפקיד, אין זה משנה כמה גרוע הוא ממלא את תפקידו.
 

סלומון10

New member
אטימות אינה קללה. אטימות הוא מצב

אישי המבטא כמה אותו המכונה בכינוי "אטום" מגלה יחס אנושי כלפי מי שפונה אליו. בהחלט שמתלווה למילה זו קונטציה בעלת משמעות של גנאי, ואני חושב שלגיטימי שאותם פקידים ולא משנה מה התפקיד שהם נושאים, ידעו את הרגשת העם כלפיהם. אני לא חושב שצריך להחניף לפקיד כלשהו שאיננו ממלא את חובותיו ע"פ המנדט שהעם נתן לו. זה כולל הן את ראש הממשלה, הן את שר האוצר, והן כל פקיד בדרגה נמוכה יותר. אז בעיני, שימוש במילה "אטימות" כלפי מישהו אינה קללה, אלא תיאור מצב של היחס שאותו בעל אטימות נותן לפונים ולנזקקים לעזרתו.
 
לא כתבתי על המילה "אטימות"

כתבתי על כך שבפורום בוואלה איציק ומתחזים קיללו במפורש את פקידי האוצר, ומנהלת הפורום טמנה את ידה בצלחת. בכך היא שותפה לעבירה פלילית זו של פגיעה בעובד ציבור בעת מילוי תפקידו. גם את ראש הממשלה יצחק רבין ז"ל קיללו לפני שנרצח, וכעת הגיע קלינטון לפקוד את קברו.
 
אני לא מאמין שזה יפתור את הבעייה

כל עוד זה רק דיבורים כל ממשלות רק דיבור ודיבור , ושום דבר לא עשו ובנתיים אבטלה עולה עולה אז הכינתי לעצמי כלל שמדינה זה!! כמה שיותר מדברים -גודל אבטלה ולא שוקלים מה יחולק תקציב , רק לעצמם, עם הוולו שלהם
 
למעלה